با نزدیک شدن به ایام سوگواری اربعین:

گروه سایپا تمامی مسیرهای حرکتی زائران اربعین حسینی را پوشش می دهد

مدیر عامل شرکت امداد خودرو سایپا از اجرای طرح خدمات اربعین حسینی گروه خودرو سازی سایپا خبر داد.

به گزارش سرعت پرس به نقل از سایپانیوز، کامبیز قلی زاده با اعلام این خبر گفت: طرح اربعین حسینی از 16 شهریورماه آغاز و تا 28 شهریور ماه به مدت 13 روز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در طول اجرای این طرح، بیش از چهل واحد امدادي مشتمل بر پايگاه های شبانه‌روزي، پایگاه های درون شهری، واحد امدادی روزانه و شبانه و خودروسوار در 4 محور مرزی شلمچه، چزابه، مهران و قصرشیرین به منظور ارائه خدمات امدادي به زائران عزیز و سایر هموطنان حضور خواهند داشت و ارائه خدمات امدادی در این مرزها به صورت رایگان به تمامی خودروهای عازم نقاط مرزی صورت می‌گیرد و در صورت ارائه خدمت، تنها هزینه قطعات یدکی اخذ خواهد شد.

قلی زاده با اشاره به همکاری سایر ارگان ها، تصریح کرد: بر اساس رایزنی های صورت پذیرفته درجهت هر چه بهتر برگزار شدن این طرح، گروه خودروسازی سایپا در جهت هم افزایی با استانداری ها و فرمانداری های هم مرز با کشور عراق، ستاد عتبات عالیات، پلیس راهور، بسیج و ستاد اجرایی همکاری نزدیکی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت امدادخودروسایپا خاطر نشان کرد: در طرح اربعین حسینی سال 1401 گروه خودروسازي سايپا، خدمات امدادي به تمامی خودروهای تولیدی گروه سایپا در مسیرهای منتهی به مرزهای خروجی جنوب و جنوب غربی کشور به صورت رایگان ارائه مي شود.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=3112
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه