مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خبر داد؛

گام مشترک سایپا و ایران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ادغام برخی نمایندگی‌های سایپا و ایران خودرو به منظور کاهش هزینه‌ها، بالابردن کیفیت خدمات پس از فروش، تسهیل دسترسی مشتریان به نمایندگی‌ها و بهبود سطح پاسخگویی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سرعت پرس به نقل از سایپانیوز، محمدعلی تیموری با اشاره به اتحاد استراتژیک دو خودروساز بزرگ کشور گفت: با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم در خصوص تولید خودروهای اقتصادی، اتحاد استراتژیک شرکت‌های سایپا و ایران خودرو شکل گرفت و نتیجه آن رونمایی از اولین خودروی اقتصادی در نمایشگاه تحول صنعت خودرو در تهران بود.

او افزود: اولین گام در عملیاتی شدن اتحاد استراتژیک سایپا و ایران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش دو خودروساز ادغام برخی نمایندگی‌های سایپا و ایران خودرو به منظور کاهش هزینه‌ها، بالابردن کیفیت خدمات پس از فروش، تسهیل دسترسی مشتریان به نمایندگی‌ها و بهبود سطح پاسخگویی خواهد بود.

مدیرعامل گروه سایپا تصریح کرد: خدمات پس از فروش و تامین به موقع و درست قطعات از سوی شبکه‌ خدمات پس از فروش، از موضوعاتی است که با جدیت دنبال می‌شود و با ادغام حوزه خدمات پس از فروش سایپا و ایران خودرو مطمئناً سطح خدمات و رضایت‌مندی مشتریان افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص عرضه لوازم یدکی در نمایندگی‌های سایپا گفت: خوشبختانه در سه ماه اخیر عرضه لوازم یدکی به بازار بیش از 300 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته و این لوازم بر اساس استاندارد تولید و با قیمت مناسب ارائه شده است لذا در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=3058
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه