کاهش قیمت برخی‌ خودرو‌های داخلی با افزایش عرضه در بازار

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران با اشاره به افزایش عرضه برخی خودروسازان، گفت: قیمت خودروهایی که عرضه آنها توسط خودروسازان افزایش یافته در بازار کاهشی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری سرعت پرس و به نقل از دنیای اقتصاد – سعید موتمنی درباره آخرین وضعیت قیمت خودروها در بازار اظهار داشت: طی ۸۰ روز گذشته قیمت خودرو در بازار تقریبا از ثبات برخوردار بوده است اما طی چند هفته اخیر قیمت برخی از خودروهای دو خودروساز بزرگ کشور در بازار کاهش داشته است.
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو بیان داشت: قیمت کوئیک در بازار بین ۸ تا ۱۰میلیون تومان کاهش یافته و به حدود ۲۰۲میلیون تومان در بازار رسیده است، همچنین قیمت ۲۰۷ MC اتومات سقف قرمز که در تیرماه امسال حدود ۵۷۰میلیون تومان بود به ۵۰۸میلیون تومان رسیده است. موتمنی بیان کرد: قیمت خودروهایی مانند ۲۰۶ تیپ ۲، پژو پارس، سمند و پژو ۴۰۵ نیز اختلاف قیمتی نسبت به دو ماه پیش نداشته و قیمت این خودروها در بازار تقریبا ثابت بوده است. وی در مورد دلایل کاهش قیمت برخی از خودروها گفت: هر خودرویی که توسط خودروسازان بیشتر به بازار عرضه شده،کاهش قیمت داشته است. رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران با اشاره به افزایش عرضه برخی از خودروها از سوی خودروسازان گفت: همین موضوع موجب کاهش قیمت برخی از خودروها شده است. در مجموع قیمت‌ها تابع عرضه و تقاضا است و هر کالایی در بازار بیشتر عرضه شود، واسطه‌گری کم شده و در نتیجه قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=2149
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه