پورشه رونق گرفت

 

به گزارش پایگاه خبری سرغت پرس به نقل از ایسنا و به نقل از رویترز، این برند در بلندمدت، ۲۰ درصد یا بیشتر بازده فروش را با هدف ۱۷ تا۱۸ درصد برای سال ۲۰۲۲، از ۱۶ درصد در سال ۲۰۲۱ هدف قرار داده است.

لوتز مشکه، مدیر مالی این شرکت گفت که خودروساز انتظار دارد نیمه دوم قوی‌تری در چین داشته باشد و اولیور بلوم، مدیر اجرایی، اضافه کرد که فروش ژوئن و جولای تاکنون مثبت بوده است.

لینک کوتاه مقاله: https://soratpress.ir/?p=1283

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *