نمايشگاه مشهد:

پناهى: فروش خانواده هایما تداوم مى يابد

مدیر عملیات فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به بخش‌نامه فروش هایما در روز ۱۲ شهریورماه، از تداوم فروش فوری و تحویل ۳۰ روزه هایما در فاصله زمانی کم‌تر از یک‌ماه خبر داد و گفت: هایما 8S نیز به زودی به سبد فروش محصولات افزوده خواهد شد.

به گزارش سرعت پرس به نقل از ایکوپرس– کیوان پناهى در حاشیه بازدید از نمایشگاه خودرو مشهد، با بیان این‌که تلاش خواهد شد تا برنامه فروش سایر محصولات نیز با هماهنگی هایی که در حال انجام است به صورت دو بخش‌نامه در هر ماه اجرایی شود، گفت: برنامه فروش وانت آریسان دو نیز به زودی اعلام خواهد شد.
پناهى افزود: در تلاش هستیم از مهر ماه دو بار در ماه، بخش‌نامه فروش اجرا کنیم تا بازار از فاصله زمانی عرضه محصولات متاثر نشود.
پناهی با بیان این‌که بخش‌نامه فروش محصولات پرطرفدار ايران خودرو   در هفته پیش رو اعلام خواهد شد، گفت: ظرفیت این بخش‌نامه که هم‌زمان برای مادران صاحب فرزند دوم نیز اجرا خواهد شد، شامل ۱۹ هزار دستگاه فروش فوق‌العاده با تحویل ۹۰ روزه و ۱۱ هزار دستگاه به صورت پیش‌فروش است.
وی از آمادگی ایران خودرو  برای جایگزینی خودروهای فرسوده خبر داد و گفت: در صورت اعلام شرایط خودروهای فرسوده از سوی نهادهای ذیربط و تعیین شرایط فرسودگی و  اولویت‌ها، برای جایگزینی خودروهای فرسوده مطابق قوانین ابلاغی اقدام خواهیم کرد.

پناهى از مذاکره مجدد با سازمان استاندارد برای شماره‌گذاری سمند تاکسی نیز خبر داد و ابراز امیدواری کرد، در روزهای آینده تاکسی‌داران محترم خودروهای خود را تحویل بگیرند.

او با اشاره به بخش‌نامه فروش هايما در روز ۱۲ شهریورماه، از تداوم فروش فوری و تحویل ۳۰ روزه هايما در فاصله زمانی کم‌تر از یک‌ماه خبر داد و گفت: هايما 8S نیز به زودی به سبد فروش محصولات افزوده خواهد شد.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=2911
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه