نمایشگاه خودرو مشهد

هایما 8S جدیدترین کراس اوور ایران خودرو در نمایشگاه مشهد

نوشته شده توسط مهدی درفشی

ایران خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد، هایما 8S را به نمایش گذاشت. البته، قبلا این کراس اوور در نمایشگاه خودرو شهر افتاب رونمایی شد.

ایران خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد، هایما 8S را به نمایش گذاشت. البته، قبلا این کراس اوور در نمایشگاه خودرو شهر افتاب رونمایی شد.

سرعت پرس – در نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، ایران خودرو از جمله شرکت هایی است که طیفی از محصولات سبک و سنگین را به نمابش گذاشته است. البته انتظار می رفت که این شرکت، از پروژه TF21 نیز در مشهد رونمایی کند. چرا که پیش از نمایشگاه مشهد، ایران خودرو پروژه TF21 را به نمایشگاه تحول صنعت خودرو برد اما از آن رونمایی نکرد. این اقدام ایران خودرویی ها، احتمال بر این می داد که این پروژه، در مشهد رونمایی شود. صرف نظر از پروژه TF21، در غرفه ایران خودرو خبری از ری را، کراس اوور جدید این شرکت هم نیست. تنها خودروهایی نظیر تارا، 207 مولتی کالر و هایما S7 در غرفه ایران خودرو مشاهده می شود. البته هایما 8S نیز با رنگ های مختلف، در غرفه این شرکت وجود دارد.

هایما 8S جدیدترین شاسی بلند ایران خودرو در نمایشگاه مشهد

هایما 8S جدیدترین کراس اوور محصول ایران خودرو است که در غرفه این شرکت حضور دارد. قبلا این کراس اوور در نمایشگاه خودرو شهر افتاب رونمایی شد. کراس اوور جدید ایران خودرو مجهز به پیشرانه چهار سیلندر 1.6 لیتری توربو TGDI با حداکثر قدرت 192 اسب بخار و 293 نیوتن متر گشتاور است. نیروی این پیشرانه توسط جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می شود. هایما با این مشخصات، قادر است به شتاب صفر تا صد حدود هشت ثانیه دست پیدا کند. هنوز زمان عرضه و قیمت این خودرو مشخص نیست اما با توجه به مشخصات، این خودرو در زمره رقابت با خودروهایی نظیر دیگنیتی، تیگو هفت پرو و KMC K7 قرار می گیرد.

تجهیزات ایمنی و رفاهی

بر اساس اطلاعاتی که ایران خودرو در نمایشگاه بین المللی خودرو شهر آفتاب از هایما 8S ارائه داد، می توان شاهد تجهیز این خودرو به امکاناتی نظیر رمزهای مجهز به ABS, EBD, BAS، کنترل کشش TCS، پایداری الکترونیکی ESP، سیستم کمکی حرکت در سربالایی HHC و سراشیبی HDC، ترمز پارک برقی مجهز به اتوهلد، ترمز اضطراری هوشمند AEB، ترمز کمکی EBA، کیسه هوا برای راننده و سرنشین کناری بهمراه ایربگ‌های جانبی و پرده‌ای، ایموبلایزر، هشدار برخورد از جلو FCW، سیستم هشدار خروج از خط LWD و نگهداری خودرو داخل مسیر LKA، رادار نقاط کور، سنسورهای پارک جلو و عقب، سیستم پایش فشار باد تایرها TPMS، سیستم مالتی‌مدیا با نمایشگر 10 اینچی لمسی با قابلیت میرورلینک، دوربین ضبط وقایع، دوربین 360 درجه، سقف پانوراما با سانروف برقی، کروز کنترل تطبیقی ACC، سامانه ورود و استارت بدون کلید، کامپیوتر سفری، صندلی راننده 8 جهته برقی مجهز به گرمکن ،صندلی شاگرد 4 جهته برقی با گرمکن، فرمان برقی D شکل مجهز به کلیدهای کنترلی، آینه‌های تاشو برقی جانبی، چراغ‌های روشنایی در روز و تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو از داخل بود.

مطالب مرتبط:

بهمن ریسپکت و دیگنیتی پرستیژ چه زمانی وارد بازار خواهند شد؟

حضور فردا موتورز با کلیه محصولات در نمایشگاه خودرو مشهد

رونمایی از کاپرا فیس لیفت در مشهد / در مورد پیکاپ جدید بهمن بدانید

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=2895
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه