امام جمعه قائم شهر در نمایشگاه بین المللی خودرو شمال کشور گفت:

نقش مهم سایپا در تولید خودروهای اقتصادی

امام جمعه قائم شهرگفت: گروه خودروسازی سایپا نقش مهمی در تولید خودروهای اقتصادی دارد.

به گزارش سرعت پرس به نقل از سایپانیوز، در نخستین روز از برپایی نمایشگاه خودرو قائم شهر حجت الاسلام علی معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان قائم شهر از دستاوردها و محصولات سایپا در این نمایشگاه بازدید کرد.

 امام جمعه قائم شهر ضمن تشکر از برپایی این نمایشگاه و ارائه دستاوردهای نوین شرکت سایپا و سایر شرکت های خودروسازی گفت: خوشبختانه در سال های اخیر شاهد پیشرفت های چشمگیری در حوزه خودروسازی هستیم و بر پایی چنین نمایشگاه هایی برای عموم مردم مفید است.

او افزود: گروه خودروسازی سایپا به عنوان یک خودروساز مهم کشور می تواند نقش پررنگی در تحول و ارتقا صنعت خودروسازی ایفا کند که خوشبختانه نشانه های این تحول با محصولات بروز و متنوع گروه سایپا در این نمایشگاه دیده شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: خودروهای با کیفیت و اقتصادی جزو نیازهای قشر آسیب پذیر جامعه است که امیدواریم شرکت سایپا مانند گذشته نقش بیشتری در تولید محصولات اقتصادی داشته باشد.

 معلمی افزود: امید است قدم ها رو به جلو پیوسته برداشته شود و به صنعت خودروسازی در تمام ابعاد کمک شود تا در این حیطه به خودکفایی برسیم.

او با اشاره به سابقه تمدن و فرهنگ چند هزار ساله ایران خاطرنشان کرد: مردم ایران باید تمام نیازمندی‌های خود را برطرف کرده و الگوی مناسبی برای سایر کشورها باشند.

گفتنی است در این نمایشگاه ۱۵ محصول جدید و متنوع از گروه خودروسازی سایپا به نمایش درآمده و غرفه سایپا از ۲۲ تا ۲۵ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قائم شهر از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در سالن توسکا پذیرای بازدیدکنندگان و ‌علاقمندان‌صنعت خودرو است.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=3443
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه