آترین پلاس ، جدیدترین محصول ایران خودرو دیزل

امروز  ایران خودرو دیزل در حضور مدیران این شرکت و اصحاب رسانه از جدیدترین محصول خود با عنوان‌ ‌آترین پلاس رونمایی کرد.

سرعت پرس– امروز  ایران خودرو دیزل در حضور مدیران این شرکت و اصحاب رسانه از جدیدترین محصول خود با عنوان‌ ‌آترین پلاس رونمایی کرد. پیش‌بینی می شود که روزی ۳۰ دستگاه از این کامیونت در ایران خودرو دیزل تولید شود‌. ظرفیت این کامیونت ‌از نوع یک و نیم بوده و اتاق آن برای استفاده در مسیرهای طولانی جاده‌ای‌، دارای تخت خواب است. پیشرانه مورد استفاده در آترین پلاس ساخت کامینز است و ۱۵۴ اسب‌بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن‌متر گشتاور  دارد. جعبه‌دنده مورد استفاده در آن ساخت ZF و از نوع دستی است‌ و جعبه فرمانش از نوع هیدرولیکی با قابلیت تنظیم است. در بخش بازدارندگی، ترمزهای کامیونت آترین پلاس در محور جلو و عقب از نوع دیسکی بوده و مجهز به سیستم ترمز ضد قفل، EBD، ASR و LSV  است. آترین پلاس همچنین مجهز به ترمز موتوری با فعال کننده پنوماتیک است.

برای تامین برخی از قطعات این کامیونت از جمله ساهت مالتی مدیا از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی استفاده گرفته شده است. از دیگر تجهیزات آترین پلاس می‌توان به پشت آمپر دیجیتال، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل، چراغ روشنایی در روز، آینه برقی، مه شکن جلو و عقب اشاره کرد.

در حاشیه این مراسم، صحبت از اضافه شدن 7 خودروی جدید تا پایان سال ۱۴۰۱ به سبد محصولات ایران خودرو شدکه از این 7 خودرو، دو محصول آن تا اخر سال وارد بازار خواهد شد. در نیمه دوم سال همچنین قرار است در ایران خودرو از یک گیربکس نیمه اتوماتیک(مورد استفاده در خودروهای سواری) رونمایی شود و صادرات محصولات به کشورهایی مثل عراق، آذربایجان و به زودی در روسیه مجددا از سر گرفته شود.

از دیگر سیاست‌های ایران خودرو در سال 1401 که در طی این مراسم عنوان شد، می‌توان به گارانتی ویژه پیشرانه تارا، عرضه تارای برقی در بهمن ماه، کاهش تولید محصولات قدیمی و افزایش تولید محصولات جدید اشاره نمود.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=2364
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه