از فردا شنبه ٢٥ تير ماه:

مرحله دوم قرعه كشى یکپارچه خودرو

سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، مرحله دوم قرعه کشی یکپارچه خودرو ، شنبه بیست و پنج تیر از ساعت هفده به مدت سه روز آغاز می شود.

نبه گزارش سرعت پرس؛ امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت گفت: مجری قرعه كشى ، ” شرکت مشاورین گسترش الکترونیک ایما” و ناظر قرعه کشی، ” سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان” برای شروع ثبت نام در تاریخ و ساعت یادشده، به توافق رسیده اند و قرار است خودروسازان نیز آگهی عرضه خود را در پایگاه های اطلاع رسانی خود منتشر کنند.


قالیباف افزود: سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، مجری قرعه كشى را موظف به ارتقاء ضرایب ایمنی سامانه مگا کرده و این شرکت تمام تاییدیه های لازم از جمله گواهینامه Owasp۲۰۲۱ را از مراجع ذیصلاح اخذ کرده است.

سخنگوی صمت گفت: نتایج قرعه کشی از زمان پایان مدت ثبت نام، حداکثر تا یک هفته، اعلام می شود و دلیل این زمان، تطبیق اطلاعات و داده های ثبت نام کنندگان با طرح جوانی جمعیت و کنترل واجد شرایط بودن است.

امید قالیباف در آخر افزود: شرایط ثبت نام در دومین مرحله تخصیص یکپارچه خودرو، همانند مرحله اول است و سهمیه خودروی طرح جوانی جمعیت نیز در این مرحله اعمال می شود.
 وی در خاتمه گفت: بر فرایند ثبت نام، قرعه کشی و اعلام نتایج، علاوه بر سازمان حمایت سایر نهادهای نظارتی و حاکمیتی نظارت دارند.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=1163
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه