قرعه کشی طرح‌های فروش ایران خودرو برگزار شد

مراسم قرعه کشی سی و نهمین مرحله طرح فروش فوق العاده و پیش فروش یک ساله محصولات ایران خودرو برای سه گروه متقاضیان عادی، دارندگان خودروی فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سرعت پرس و به نقل از ایکوپرس_ نتایج قرعه کشی پس از تایید توسط نهادهای نظارتی از طریق سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام خواهد شد و منتخبان سه روز مهلت دارند نسبت به واریز وجه خودرو مطابق با بخش‌نامه اقدام کرده و در صورت عدم واریز، نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.
در سی و نهمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، پنج خودروی پارس سال، سورن پلاس، پارس سال ELX، پژو ۲۰۷ دستی و ۲۰۷ اتوماتیک، با موعد تحویل سه ماهه عرضه شد.
در طرح پیش فروش محصولات نیز، خودروی تارا دستی، تارا اتوماتیک، رانا پلاس، دنا پلاس توربو دستی و دنا پلاس توربو اتوماتیک،عرضه شده است.
گفتنی است، ایران خودرو با هدف افزایش شانس خرید متقاضیان و عرضه مداوم و در راستای پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان و کاهش تقاضا در بازار آزاد، در این مرحله در قالب فروش فوق‌العاده و پیش فروش به عرضه ۳۹ هزار دستگاه خودرو اقدام  کرده که ۲۵ هزار دستگاه آن در قالب فروش فوق‌العاده با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه و ۱۴ هزار دستگاه نیز به صورت پیش فروش با موعد تحویل حداکثر ۱۲ ماهه بوده است.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=5158
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه