برندگان سفر به قطر معلوم شدند:

قرعه‌‌کشی بزرگ جام جهانی محصولات ام وی ام برگزار شد

در این قرعه‌کشی که از ساعت 19 سه‌شنبه 17 ام ماه جاری با اجرای محمدرضا احمدی و به‌طور زنده از رسانه‌های مدیران خودرو بخش شد تمامی افرادی که از تاریخ 15 مهر ماه تا 15ام آبان ماه امسال اقدام به خرید محصولات برند ام وی ام کرده بودند، به شکل خودکار شرکت داده شدند.


سرعت پرس– شرکت مدیران خودرو که در سال‌های گذشته با معرفی کراس اورهای جوان‌پسند و تکنولوژی محوری مانند ایکس 55 پرو و ایکس 22 پرو  به یکی پیشروترین فعالان صنعت خودرو ایران از حیث نوآوری تبدیل‌شده، طی ماه‌های گذشته اعلام کرده بود که قرعه‌کشی بزرگی را به مناسبت حضور تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی 2022 برگزار خواهد کرد تا برندگان خوش‌شانسش را راهی قطر کند. در پی این فراخوان و در راستای حمایت از تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی، قرعه‌کشی جایزه بزرگ سفر به قطر برگزار شد.

در این قرعه‌کشی که از ساعت 19 سه‌شنبه 17 ام ماه جاری با اجرای محمدرضا احمدی و به‌طور زنده از رسانه‌های مدیران خودرو بخش شد تمامی افرادی که از تاریخ 15 مهر ماه تا 15ام آبان ماه امسال اقدام به خرید محصولات برند ام وی ام کرده بودند، به شکل خودکار شرکت داده شدند.

در این مراسم ابتدا آقای جک لی، مدیرعامل، روی صحنه آمدند و ضمن اشاره به تاریخچه شرکت مدیران خودرو در خصوص دو ایده محوری در محصولات جدید برند ام وی ام سخنرانی کردند. آقای جک لی توضیح دادند که «فشن و تکنولوژی» و «جوان‌پسند بودن» دو مولفه‌ای هستند که محصولات ام او ام دنبال می‌کنند.

 

سپس آقای بابایی زاده، مدیر فروش برند ام وی ام روی صحنهآمدند و درباره تغییراتی که محصولات برند ام وی ام در طولبیست سال حضور در بازار ایران داشتند صحبت کردند. ایشاناشاره کردند که نسل به نسل و سال به سال بهتر شدن و بهروزشدن، ویژگیای است که محصولات ام وی ام را برای مردمهیجانانگیز میکند

در نهایت، نوبت به قرعهکشی رسید. در طی این قرعهکشی که باحضور شخص مدیرعامل، مدیران ارشد و اصحاب رسانه برگزارشد نام سه برنده خوششانس از گوی قرعه خارج شد

این برندگان:

بلیط رفتوبرگشت به کشور قطر
هزینه کامل یک هفته اقامت در این کشور در طول جام جهانی
و همچنین بلیط بازی جذاب ایران و آمریکا

را از مدیران خودرو هدیه گرفتند

 

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=5549
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

2 + 10 =

0 دیدگاه