فردا T5 رونمایی شد / مشخصات محصول جدید خودروسازی فردا چیست؟

نوشته شده توسط مهدی درفشی

ساعاتی قبل، شرکت خودروسازی فردا از محصول جدیدش رونمایی کرد. فردا T5 یک کراس اوور سایز متوسط است و با توجه به مشخصاتی که دارد، احتمالا با قیمتی در حدود یک میلیارد تومان به فروش خواهد رسید.

سرعت پرس – مهدی درفشی: امشب طی برگزاری مراسمی، شرکت خودروسازی فردا از خودرو FMC T5 رونمایی کرد. آن طور که مشخص است، پیش فروش فردا T5 یا FMC T5 تا ماه آینده آغاز خواهد شد. البته قیمت کراس اوور جدید فردا، هنوز مشخص نیست اما با توجه به مشخصاتی که دارد، احتمالا قیمت آن حدود یک میلیارد تومان خواهد بود. خودروسازی فردا هدف دارد تا در سال تعداد چهار تا شش هزار دستگاه از FMC T5 را به بازار عرضه کند. احتمالا سری اول از این خودرو، تا پیش از نوروز 1401 وارد بازار شود.

مشخصات فنی و تجهیزات

فردا T5 همانند اکثر رقبا، به پیشرانه چهار سیلندر 1.5 لیتری توربو با حداکثر 153 اسب‌بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور مجهز است. نیروی این موتور به واسطه جعبه دنده شش سرعته خودکار، به محور جلو منتقل می شود. در مورد تجهیزات ایمنی و رفاهی فردا T5 نیز می‌توان گفت که این خودرو مجهز به شش کیسه هوا ده نقطه ای، سقف پانوراما، نور پردازی کابین، سیستم کمکی در سربالایی و سرپایینی، اتوهلد، سیستم هشدار حرکت بین خطوط، سیستم کنترل باد لاستیک ها، سیستم ورود و خروج بدون کلید، استارت دکمه ای، کروز کنترل، تنظیم برقی صندلی راننده در هشت جهت، گرمکن صندلی، سیستم تهویه مطبوع دوگانه، آینه های جانبی تاشو برقی، دوربین دنده عقب، سنسور دنده عقب، پشت آمپر دیجیتالی، درب برقی صندوق عقب، ترمز پارک برقی.

زمان عرضه و رقبا

حداکثر تا ماه آینده، فروش فردا T5 به صورت نقدی آغاز خواهد شد. موعد تحویل نیز 60 روز خواهد بود. از جمله رقبای محصول جدید خودروسازی فردا در بازار ایران، می توان به فونیکس تیگو هفت پرو، بهمن فیدلیتی، بهمن دیگنیتی و KMC K7 اشاره کرد.

 

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=3367
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه