لامارى هم به بورس رفت:

عرضه لامارى ایما در بورس كالا

قرار است اول آبان ماه، توسط آرين پارس موتور اولین خودرو لاماری ایما با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان و با زمان تحويل ٥٠ روزه عرضه گردد.

به گزارش پايگاه خبرى-تحليلى سرعت پرس  اول آبان ماه، توسط آرين پارس موتور قرار است اولین خودرو لاماری ایما با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان و با زمان تحويل ٥٠ روزه در بورس کالا عرضه گردد. این خودروها ۲۰۰ دستگاه خواهند بود که در دو رنگ سفيد و سياه عرضه می شوند.

قیمت پایه لاماری ایما در بورس کالا، ۹۸۱ میلیون تومان اعلام شده كه البته ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و مبلغی نزدیک به ۲۴ میلیون و ۷۲۸ هزار تومان نيز به عنوان هزینه هاى بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات، هرینه شماره‌گذاری و عوارض شهرداری به آن اضافه می‌شود. موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی نیز دهم دی‌ماه ۱۴۰۱ اعلام شده است.

به موجب اطلاعات  ارائه شده از سوی آرین پارس موتور، در عرضه خودرو لاماری ایما در بورس کالا، هر کد ملی یا شناسه ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کُد های عرضه‌شده و صرفا برای یک دستگاه خودرو می‌‎باشد. در این روش، خریدار حق واگذاری حقوق قراردادی و خودروی موضوع معامله به غیر را ندارد و درخواست هرگونه تغییر در اطلاعات خریدار، رنگ خودرو، تغییر نمایندگی مجاز و یا نوع خودرو، امکان‌پذیر نخواهد بود.

طبق اطلاعیه، کارگزاری آپادانا به عنوان کارگزار عرضه خودرو لاماری ایما در بورس کالا انتخاب شده و متقاضیان بايد تا ساعت ۱۷ روز شنبه سی‌ام مهر ماه نسبت به ثبت سفارش خود نزد این کارگزاری و ارائه قیمت پیشنهادی، اقدام نمایند. علاقمندان به اين روش از خويدارى مى تتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۴۸۴۹۱۰۰۰ (۰۲۱) با واحد فروش شرکت آرین پارس موتور تماس حاصل نمایند. خودروهای قابل عرضه در قالب این طرح، دارای ۳ سال یا ۶۰هزار کیلومتر گارانتی بوده، به مدت ۲ سال و با فاصله هر شش ماه یا ۵۰۰۰ کیلومتر سرویس دوره‌ای رایگان دریافت خواهند کرد.

لامارى ايما يكى از محبوب ترين خودروهاى ثبت نامى در يكسال اخير بوده است كه همواره صف طولانى براى خريد آن وجود دارد. در آخرين قرعةشى اين خودرو تعداد ٥٠ هزار نفر متقاضى شركت كردند

لاماری ایما مجهز به يك پيشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 195 اسب بخار و گشتاور 285 نیوتن متر است. این خودرو از یک گیربکس اتوماتیک 7 سرعته دو کلاچه بهره می برد و طراحى داخلى آن همچون بدنه خودرو جذاب و چشمگير است.

 

 

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=4396
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه