با شرایط منعطف و متنوع ادامه می‌یابد:

طرح ویژه فروش محصولات فردا موتور

شرکت فردا موتورز در طرح متنوع فروش خود، محصولات را به دو صورت نقدی و اقساط و با ارائه تسهیلاتی منعطف به خریداران عرضه می‌کند.  ضمن اینکه عرضه رنگ‌بندی‌های متنوع و جدید محصولات فرداموتورز نیز از مزایای طرح فروش جدید این شرکت محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سرعت پرس شرکت فردا موتورز در طرح متنوع فروش خود، محصولات را به دو صورت نقدی و اقساط و با ارائه تسهیلاتی منعطف به خریداران عرضه می‌کند.  ضمن اینکه عرضه رنگ‌بندی‌های متنوع و جدید محصولات فردا موتورز نیز از مزایای طرح فروش جدید این شرکت محسوب می‌شود.

خریداران می‌توانند جهت ثبت نام خودرو، به عاملیت‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور یا دفاتر فروش مرکزی در تهران به نشانی: دفتر شماره 1: شریعتی، بالاتر از سه‌راه قیطریه، بین عاج و سلمان، خودروسازی فردا و یا دفتر شماره 2: کیلومتر 8 جاده مخصوص، خیابان شانزدهم جنوبی، تعمیرگاه مرکزی فرداموتورز مراجعه کنند.

همچنین، در ادامه روند منظم تحویل خودروهای فردا موتورز، این شرکت روند تحویل سری جدید خودرو به خریداران سواری T5 را نیز آغاز کرده و به زودی با روی خط رفتن محصولات این کمپانی در کارخانه خود واقع در بروجرد و افزایش ظرفیت تولید، تحویل خودروهای مشتریان نیز شتاب قابل توجهی خواهد یافت.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=3179
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه