فروش فوق العاده و پیش فروش:

شاهين بدون قرعه کشی تا تکمیل ظرفیت ثبت نام مي شود

در جشنواره فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به مناسبت عید سعیدغدیرخم، فروش فوق العاده و پیش فروش خودرو شاهین بدون قرعه کشی انجام می شود.

به گزارش سرعت پرس به نقل از سایپانیوز، گروه خودروسازی سایپا در جشنواره فروش محصولات خود به مناسبت عید سعید غدیرخم که از 25 تیرماه آغاز شد، طرح فروش فوق العاده و پیش فروش خودروی شاهين  را بدون برگزاری فرایند قرعه کشی تا تکمیل ظرفیت عرضه می کند.

در این طرح فروش، متقاضیانی که طی ۴۸ ماه گذشته از شرکت های خودروساز خودرو خریداری کردند و یا پلاک فعال انتظامی دارند می توانند با مراجعه با سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس http://sale.iranecar.com و انتخاب گزینه ( طرح های خارج از قرعه کشی) خودروی شاهين را ثبت نام کنند.

تحویل خودروی شاهين طرح فروش فوق العاده حداکثر ۹۰ روزه و طرح پیش فروش، تحویل آبان ماه الی دی ماه سال جاری است.

شاهین، نخستین سدان بر پایه پلت‌فرم SP100 است که به گفته سایپا با 92 درصد داخلی سازی راهی بازار شده است. شاهین، نخستین سدان بر پایه پلت‌فرم SP100 است که به گفته سایپا با 92 درصد داخلی سازی راهی بازار شده است. اينن خودرو را باید یکی از محصولات تازه سايپا دانست که در بخش ایمنی، کیفیت ساخت و همچنین قوای محرکه تغییر قابل توجهی را بخود ديده است.

پیشرانه به کار رفته در سایپا شاهین که با کد M15TC شناخته می‌شود نسخه اصلاح‌شده و ارتقایافته موتور M15 با کمک فناوری توربوشارژ است. توان آن 110 اسب‌بخار در دور 5000 و گشتاورش به حداکثر  178 نیوتن‌متر مى رسد كه  از دور 1750 تا 4250 در دسترس است.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=1250
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه