سفر به کیش با مدیران خودرو

س از انجام هماهنگی ها و آگاهی از شرایط 5 خانواده برنده و بررسی شرایط اقامتی جزیره کیش توسط باشگاه مشتریان مقدمات سفر ایشان نهایی و در تاریخ  پنجم خرداد ماه سفر این عزیزان از نقاط مختلف ایران به سمت جزیره کیش انجام شد.

سرعت پرس– شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز خصوصی کشور  نشان داده که همیشه سعی در ایجاد ارتباطات نزدیک و فعال با مشتریان خود دارد و با تاسیس باشگاه مشتریان گامی درست در راستای رسیدن به این هدف برداشته است. باشگاه مشتریان در نوروز 1401 با برگزاری کمپین نوروزی خود از بین عزیزانی که از تاریخ 1/1/1 تا 13/1/1 اقدام به ثبت نام خرید محصولات ام وی ام کرده بودند، به قید قرعه 60 کیف چرم درسا منقش به نشان ام وی ام اهدا نمود. اما جایزه ویژه این کمپین، یعنی سفر کیش به قید قرعه به 5 خانواده خوش شانس رسید.

 مقدمات تور کیش

پس از انجام هماهنگی ها و آگاهی از شرایط 5 خانواده برنده و بررسی شرایط اقامتی جزیره کیش توسط باشگاه مشتریان مقدمات سفر ایشان نهایی و در تاریخ  پنجم خرداد ماه سفر این عزیزان از نقاط مختلف ایران به سمت جزیره کیش انجام شد.

از نقاط قابل توجه در این سفر تفریحی می توان به میزبانی باشگاه مشتریان مدیران خودرو از مهمانانی در نقاط مختلف ایران از جمله زاهدان، صومعه سرا استان گیلان، نکا استان مازنداران، ساوه و تهران اشاره کرد.

ساختن لحظاتی خوش

ساختن خاطرات خوب و احساس راحتی برای مشتریان هدف اصلی شرکت مدیرتن خودرو از برگزاری این رویداد بود. از این رو با اسکان مشتریان در هتل بزرگ داریوش و انجام برخی فعالیت های ویژه از جمله برگزاری مسابقات خانوادگی، مسابقات تنیس، غواصی، موتورسواری و گردش در اطراف جزیره باشگاه مشتریان تمام تلاش خود را به کار گرفت تا بهترین عملکرد را داشته باشد. وقتی نظرات مشتریان را از تجربه این سفر بررسی می کنیم، می توانیم میزان رضایت آنها را درک کنیم. یکی از همراهان گفت که “فکر نمی کردیم سطح خدمات مدیران خودرو تو این سطح باشه، کیفیت خودرو، مسئولیت پذیری نمایندگی و حتی این سفر، همگی تو بالاترین سطح هستن.” همچنین یکی دیگر از همراهان چنین گفت که: “من به خاطر خواسته دختر کوچولوم اقدام به خرید X22 کردم و حالا با این سفر فوق العاده به تمام خواسته های دخترم رسیدم و الان واقعا از خوشحالی اون خوشحالم.” همچنین مابقی مشتریان از این تجربه سفر به طرز قابل قبولی راضی بودند.

و حالا…

هدف اصلی شرکت مدیران خودرو از تاسیس باشگاه مشتریان طی سال گذشته و سال جاری جلب رضایت حداکثری مشتریان بوده است. از این رو با برگزاری رویدادها، تورها، گردهمایی های تفریحی و خانوادگی مانند جشن سالانه، رویداد اسکی، بولینگ، تنیس و حتی کنسرت های بزرگ و اختصاصی برای بیش از 1000 نفر از مشتریان خود سعی در رسیدن به هدف خود داشته است. فعالیت های باشگاه مشتریان در این فعالیت ها خلاصه نشده است، فعالیت‌های خاص‌تری مانند ایجاد شبکه بزرگ تجاری با اعضای فعال و ایجاد یک رسانه اجتماعی مستقل برای حفظ و توسعه ارتباط صمیمانه و نزدیک با مشتریان در دستور کار این شرکت قرار دارد. همچنین باشگاه مشتریان با برگزاری رویدادهای بیشتر در برخی شهرهای مهم سعی در گسترش روابط خود دارد. شرکت مدیران خودرو امیدوار است که بتواند این فعالیت ها را به بهترین نحو انجام دهد.

 

 

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=488
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه