مدیرعامل شرکت سایپاپرس:

سایپاپرس به دنبال مذاکره با صنعتگران با هدف حضوری موثر و نتیجه بخش

مدیرعامل شرکت سایپاپرس گفت: این شرکت با هدف نمایش و ارائه توانمندی‌ها و قابلیت‌های موجود و شناساندن و هدایت آن‌ها به سمت بازارهای هدف، در هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم، قطعات و مجموعه های خودرو تهران شرکت کرده است.

به گزارش سرعت پرس و به نقل از سایپانیوز، ابراهیم قلی پور با بیان مطلب فوق افزود: این رویداد می‌تواند فرصت و بستری مناسب برای نمایش قابلیت ها، خلاقیت‌ها و ایده‌های جدید متخصصان توانمند و معرفی محصولات و خدمات شرکت سایپاپرس باشد.

او تاکید کرد: اين شرکت با هدف معرفی هرچه بیشتر خود در نظر دارد در مذاکره با بازدیدکنندگان، صنعتگران و متخصصان، حضوری موثر و نتیجه بخش در این نمایشگاه داشته باشد. قطعاً حضور در این نمایشگاه باتوجه به اهداف شرکت سایپاپرس در زمینه های توسعه محصول، فروش و فعالیت های مرتبط، می تواند اثرگذار باشد.

مدیرعامل شرکت سایپاپرس افزود: این شرکت به منظور نمایش دادن قطعات و مجموعه های مختلف پرسی مورد تولید و به نمایش گذاشتن توانمندی های تولیدی و فنی، ماکت قطعات پرسی خودروی شاهین و قطعات و مجموعه هایی مانند درب های خوردوی جک j4 و همچنین مجموعه درب های کوییک را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است. در ضمن شرایط نمایش فیلم ها و تصاویر و اطلاعات علمی و فنی متعدد، به صورت صوتی و تصویری فراهم است.

او تصریح کرد: قطعات و مجموعه های پرسی تولیدی در شرکت سایپاپرس از سطح کیفی مطلوبی برخوردار است و در این راستا با استفاده از همه امکانات به خصوص توانمندی های دورن سازمانی، تولید مکانیزه به شیوه اتوماسیون نوین مورد اقدام بوده است که از جمله موارد اتوماسیون، خطوط پرس و خط رولر همینگ درب های خودرو است و با بهره گیری از این شیوه ها و استقرار نظام اثر بخش خود کنترلی و سیستم های مدیریت کیفیت، نظام قدرتمند تضمین کیفیت در این شرکت مستقر شده است.

قلی پور افزود: قطعات مورد تولید شرکت سایپاپرس، بر اساس آخرین نقشه ها و مدارک مورد تایید و کنترل شرکت سایپا و با بهره گیری از تجهیزات و ابزار آلات استاندارد و تأیید شده توسط شرکت سایپا، مورد تولید قرار می گیرند و اصلی ترین قطعات برای خطوط خودروسازان و بازار قطعات یدکی محسوب می شوند و جهت حفظ و صیانت از این اعتبار و جلوگیری از سوء استفاده در بخش قاچاق و مارک های تقلبی، اجرای سیستم ردیابی و شناسایی و ایجاد مارک و علامت بر روی قطعات مورد اقدام این شرکت است.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=5164
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه