سامانه در دسترس نيست

سامانه، يكپارچه خراب است!

سرعت پرس– اين تصوير سامانه يكپارچه تخصيص خودرو در ساعت ١٩.٣٥، ١٩.٥٤ و ٢٠.٤٦ دقيقه امروز است كه متاسفانه حداقل براى ما خارج از دسترس است.

سوال اينجاست كه چرا وزارت صمت همچنان در استفاده از اين سامانه يكپارچه براى سامان بخشيدن بازار خودرو در حالى اصرار دارد كه سايت پر از خطا بوده و همه از خودروساز گرفته تا متقاضى از آن نارضى اند! تصاوير نشان مى دهد كه در مرحله دوم، متقاضى در همين ابتداى ورود به سايت دچار مشكل شده و امكان ورود براى برخى از متقاضيان فراهم نيست.

متاسفانه سايت همچنان پر از خطا و باگ است و اين خطاها از همان ابتدا شروع مى شود. در مرحله گذشته، متقاضى به هنگام ورود اطلاعات كاربرى، زمان ثبت نام خودرو، فرايند قرعه كشى، نظارت و حتى اعلام نتايج -كه با جابجايي هاى صورت گرفته جاى گله و شكايت بسيارى از مردم باقى ماند- روبرو بود و حالا بازهم در همين ابتدا در ورود به سايت دچار مشكل هستيم!

آقاى منطقى معاون صنايع وزارت صمت، چند روز پيش در مصاحبه اى اعلام كرده بودند: “…كه سامانه یکپارچه تخصيص خودرو معایبی داشت که برطرف شد…” اما حالا سايت در همين ابتداى ورود دچار مشكل است و وزير و معاونينش بايد پاسخگو باشند.

آقاى وزير، شما حداقل دو ماه براى اجراى مرحله دوم زمان خريديد تا ايرادات را رفع  نماييد و اتفاقا همين دو ماه تاخير، كلى هم تقاضا را بالا برد و بازار دلالى را داغ! اما حالا(امروز) كه سامانه راه افتاده است باز هم دچار مشكل هستيم. حال كه با ما مشكل روبرو هستيم، كدام سازمان و يا ارگان پاسخگو است؟ ميز صنايع وزارت صمت؟ سازمان حمايت از مصرف كنندگان و توليدكنندگان، شرکت مشاورین گسترش الکترونیک ایما (مگا) و يا… .

 

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=1216
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه