زمان فروش نقدی و نقدی اعتباری محصولات شرکت بهمن موتور اعلام شد

شرکت بهمن موتور در راستای نیاز مشتریان اقدام به ثبت نام نقدی و نقدی اعتباری 2 محصول خود کرده است.

 

سرعت پرس– شرکت بهمن موتور در راستای نیاز مشتریان اقدام به ثبت نام نقدی و نقدی اعتباری 2 محصول خود کرده است. در طرح ثبت نام نقدی وانت کارا تک کابین و دو کابین از محصولات شرکت بهمن موتور، قیمت قطعی و به صورت آنلاین (به تعداد محدود) است که از روز دوشنبه مورخ 1401/06/21 ساعت 10 صبح شروع و تا ساعت 16 همان روز و یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه می‌یابد.
همچنین ثبت نام برای وانت کارا تک کابین تیپ 4 که در طرح نقدی اعتباری ارائه می شود، با قیمت قطعی و به صورت آنلاین (به تعداد محدود) از روز دوشنبه مورخ 1401/06/21 ساعت 10 صبح آغاز و تا ساعت 16 همان روز و یا تکمیل ظرفیت ادامه می یابد. در این روش فروش به اطلاع متقاضیانی که علاقمند به خرید نقدی اعتباری هستند، می رساند:
در این روش ثبت‌نام صرفاً متقاضیانی امکان ثبت‌نام خواهند داشت که شرایط ذیل را داشته باشند و در صورتیکه پس از اعتبارسنجی و یا بررسی شرکت، عدم وجود این شرایط محرز شود، ثبت‌نام از جانب شرکت بهمن موتور به صورت یک طرفه ابطال شده و وجه پرداختی نقدی بدون تعلق هرگونه سود به حساب مبداً مسترد خواهد شد و متقاضی در این خصوص هیچگونه ادعایی نخواهد داشت. لذا لازم است متقاضی پیش از ثبت‌نام در خصوص موارد ذکر شده دقت به عمل آورد.
1- دارای چک طرح صیاد و انجام اقدامات لازم بر اساس قانون صدور چک های صیادی
2- – عدم وجود چک برگشتی یا سررسید نشده در شرکت بهمن موتور
ثبت‌نام نقدی و نقدی اعتباری صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پرتال جامع ایرانی کار به آدرس http://Bahman.iranecar.com قابل انجام می‌باشد.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=3245
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه