منطقی:

زامياد نياز بازار را مرتفع خواهد كرد

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت و رييس سازمان گسترش و نوسازي صنايع در بازديد همزمان از شركت زامياد، از رشد توليد كم سابقه و افزايش سبد محصول در اين شركت ابراز خرسندي كردند.

به گزارش سرعت پرس به نقل از سايپانيوز، علي نبوي معاون وزير صمت و رييس سازمان گسترش و نوسازي صنايع و منوچهر منطقي معاون صنايع حمل و نقل وزارت صمت از زامیاد بازدید کردند. در اين بازديد، ضمن آشنايي با محصولات جديد شركت، روند رو به رشد اين شركت در سال جاري را مرهون تلاش‌هاي بي‌وقفه كاركنان و مديريت مناسب دانستند.

علی نبوی رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حاشيه اين بازديد ضمن اشاره به عملكرد مطلوب شركت زامياد در سال جاري خاطرنشان كرد: شرکت زامیاد عملکرد مطلوبی در حوزه مالی، مدیریتی و توسعه محصول داشته است كه نتایج آن را در رشد ارزش سهام اين شركت در بازار فرابورس می‌توان دید.

عرضه خودروهای مدرن

نبوي با يادآوري اين موضوع كه در سال هاي گذشته شرکت زامیاد حالت تك محصولي داشت، بيان كرد: در حال حاضر تحول بزرگی در عرضه محصولات سبک زامیاد رخ داده است و اميدواريم اين شركت با عرضه خودروهايي مدرن، با کیفیت و منطبق بر نیاز بازار به حركت رو به رشد خود ادامه دهد.

او همچنين اضافه كرد: شركت زامیاد هم از نظر فنی و محصولی عملکرد مطلوبی ثبت کرده است. در این شرکت  هم از نظر مالی و مدیریتی تحولات خوبی صورت گرفته است كه نتايج آن رشد قابل توجه ارزش سهام اين شركت در بازار بورس است. موضوعی که بيانگر توجه سهامداران و علاقه مندان به اين حوزه به تغييرات رو به جلو اين شركت است.

زامیاد و رفع نیاز بازار

در ادامه منوچهر منطقي، معاون صنايع حمل و نقل وزارت صمت ضمن اشاره به عرضه خودروهاي متنوع باري و مسافري در آينده اي نزديك توسط شركت زامياد تاكيد كرد: در سبد محصولات شرکت زامیاد، خودروهایی قرار گرفته است که نیاز بازار را تامین خواهد کرد.  او گفت اگر زامیاد به تیراژ بالاتر دست یابد، مشکلات بازار در زمینه عرضه و تقاضاي خودروهاي تجاري با کیفیت مرتفع خواهد شد.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=862
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه