كارون در رده شلوغ پيك آپ ها رونمايى شد:

رونمایی از وانت کارون

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت: زامیاد، به عنوان یک مجموعه تخصصی توان تولید انواع وانت در طرح های مختلف را دارد.

 

سرعت پرس – معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت گفت: شرکت زامیاد، به عنوان یک مجموعه تخصصی توان تولید انواع وانت در طرح های مختلف را دارد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرعت پرس به نقل از سایپانیوز، منوچهر منطقی در آیین رونمایی از پیکاپ كارون ، جدیدترین محصول شرکت زامیاد و افتتاح همزمان خط تولید وانت پادرا پلاس دوگانه‌سوز در جمع خبرنگاران گفت: در خصوص وانت های سنگین در کشور با ضعف مواجه بودیم، اما امروز زامیاد، یکی از زیرمجموعه های گروه سایپا به عنوان یک مجموعه تخصصی توان تولید انواع وانت در طرح های مختلف را دارد.

او با اشاره به اینکه کارون تیراژ تولید مناسب و قیمتی اقتصادی نسبت به خودرو های مشابه خود خواهد داشت گفت: یکی از مباحث مهمی که در دولت دنبال می شود تولید محصولات با قیمت و کیفیت مناسب است که گروه سایپا و زامیاد این موضوع را به خوبی دنبال کرده و با تولید محصولات جدید در حوزه خودروهای سواری و کار در راستای سیاست های دولت گام های مناسبی را برداشته و ادامه خواهد داد.

حال بايد منتظر ماند و ديد كه آيا كارون دررده شلوغ شده پيكاپهاى دو كابين شانسى براى موفقيت دارد؟! گفتنى است كه كارون تك ديفرانسيل، كاپرا٢ محصول گروه بهمن را به عنوان رقيب مستقيم در كنار خود دارد.

زامياد عرضه و توليد  زاگرس -كه كاملا با چهره آن آشنا هستيم- را هم در برنامه آتى خود قرار داده است.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=1330
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه