رشد فروش بی‌ام‌و با کمک برقی‌ها

بی‌ام‌و انتظار دارد با تولید خودرو‌های برقی افزایش میزان فروش را در سال ۲۰۲۳ تجربه کند. مدیر ارشد مالی این شرکت انتظار دارد به نقطه بالاتری از هدف حاشیه سود ۷ تا ۹درصدی خود برای تجارت خودرو برسد و شاهد رشد اندکی در فروش سال ۲۰۲۳ باشد.

به گزارش سرعت پرس به نقل از دنیای اقتصاد – او گفت: تقاضا در چین در سه‌ماهه سوم پس از قرنطینه بهبود یافته است. وی تاکید کرد: انتظار می‌رود این خودروساز به هدف خود یعنی فروش ۱۰درصدی خودروی تمام برقی در سال جاری که معادل حدودا ۲۴۰هزار تا ۲۴۵هزار خودرو می‌شود دست پیدا کند. بی‌ام‌و می‌تواند شاهد افزایش این رقم به حدود ۴۰۰هزار دستگاه در سال آینده باشد. مدیر ارشد بی‌ام‌و به کمبود گاز در اروپا اشاره می‌کند و می‌گوید این شرکت مصرف گاز خود را در آلمان و اتریش ۱۵درصد کاهش داده و انتظار می‌رود بی‌ام‌و این کاهش مصرف را افزایش دهد. او می‌گوید مشکلات گاز اروپا تاثیر مستقیمی روی فعالیت بی‌ام‌و نخواهد گذاشت.

دیگر شرکت‌های آلمانی یعنی فولکس واگن و مرسدس بنز نیز در هفته گذشته برنامه‌های اضطراری خود در صورت عدم موفقیت شبکه‌های تامین‌کننده در تحویل قطعات، از جمله افزایش سفارشات از تامین‌کنندگان خارج از کشور‌های اروپایی را که بیشتر تحت‌تاثیر بحران گاز قرار گرفته‌اند مشخص کردند. نماینده بی‌ام‌و به انجام اقدامی مشابه اشاره نکرد، اما گفت از زمان کمبود تراشه، رابطه نزدیک‌تری با شبکه تامین‌کننده خود ایجاد کرده است. تب تولید خودروهای برقی طی چند سال گذشته به شدت بالا گرفته است، به نحوی که بسیاری از خودروسازان جهان آینده‌ای تمام برقی را برای خود در نظر گرفته‌اند.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=3879
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه