كسب رتبه نخست ضريب اطمينان MVM X22 PRO در فهرست J.D.Power


سرعت پرس– اخیراً،J.D. Power گزارشی(VDS) مبتنی بر ضریب اطمینان خودروهای چینی را در سال 2021 منتشر کرده است. در این میان، X22 PRO توانست با برتری مطلق در رتبه اول فهرست کراس اوورهاى  چینی قرار گيرد.
J.D. Power مطالعه ضریب اطمینان خودروهای چینی (VDS) در سال 2010 را با هدف تحقیق در مورد مشکلات کیفی رخ داده در یک بازه زمانی 6 ماهه در خودروهایی با زمان مالکیت 13 تا 48 ماه آغاز کرد. در اين بررسى، امتیاز ضریب اطمینان خودرو با تعداد مشکلات پیش آمده بین هر صد وسیله نقلیه (PP100) محاسبه می شود و هر چه امتیاز PP100 کمتر باشد، متعاقبا مشکل کمتر بوده و اين موضوع نشان دهده کیفیت بالاتر خودرو است.

در این ارزیابی، X22 PRO توانسته است با امتیاز عالی 103 از PP100 در رتبه اول از بین خودروهای کراس اوور برندهای چینی قرار گيرد. گفتنى است كه میانگین امتیاز کراس اوورهای برند چینی با از PP100 ١٤٣ است. امتیاز X22 PRO بسيار فراتر از رقبای هم رده خود است و این نشان دهنده کیفیت فوق العاده بالای این محصول است.
از زمانی که X22 PRO در سال جاری، به بازار برزیل، شیلی، پرو، عربستان سعودی، عراق و سایر کشورها وارد شد، مورد استقبال مصرف کنندگان جهانی قرار گرفته است. بد نيست بدانيد كه در شیلی، فروش كلى  X22 PRO در 9 ماه اول سال جاری، رتبه دوم را در بین تمام برندهای خودروساز کسب کرده است. از زمانی هم (در ژوئن امسال) که X22 PRO وارد بازار برزيل شد، فروشش همچنان روند تصاعدی داشته است. طراحی این خودرو به طور گسترده مورد علاقه مخاطبین جوان است.

X22PRO یک “خودروی خاص” است که ویژه مخاطبین جوان طراحی شده است. اين خودرو  دارای جلوپنجره الماس کهکشانی بوده و خط دور بدنه دینامیک است که حس طراحی بسیار شیک و اسپرتى را ایجاد میکند.

ايكس ٢٢ پرو از نظر تکنولوژی، سطح آپشن و راحتی در سطح بالایی قرار دارد و مجهز به تهویه مطبوع اتوماتیک، صفحه نمایش لمسی 9 اینچی، EPB+AUTOHOLD ESP9.3، صندلی های چرمی و … است. در اين خودرو ترکیب قدرت خروجی موتور 1 لیتری توربو با جعبه دنده 9 سرعته CVT مى تواند قدرت کافی را تامین کند. اين به این معنی است که X22PRO چه از نظر ظاهر، چه از حيث راحتی و چه از نظر هماهنگی تکنولوژیکی، خواسته های رانندگی مخاطبین جوان را بخوبى برآورده میکند. باور کنیدکه رانندگی با این خودرو تجربه ای متفاوت را برای شما به ارمغان می آورد.

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمایید:

https://www.mvmco.ir/products/18/X22%20pro

 

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=2000
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه