تقدیر خطیبی از تلاش‌های شبکه خدمات و امداد ایران‌خودرو در طرح اربعین

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از تلاش‌های شبکه خدمات پس از فروش و امداد این شرکت برای ارایه خدمات مناسب به زائران اربعین قدردانی کرد.

به گزارش سرعت پرس به نقل از ایکوپرس– متن پیام مهدی خطیبی به این شرح است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
طی روزهای اخیر شاهد خیزش شکوهمند و جهانی اربعین سید و سالار شهیدان، آقا اباعبدالله الحسین(ع) بودیم. به همین مناسبت خیل عظیم هم وطنان عزادار کشورمان در مرزهای مهران، شلمچه، چذابه، خسروی، باشماق، تمرچین و سر پل ذهاب که رهسپار دیار عاشقان بودند، نشان از حب و شیفتگی ناگسستنی نسبت به اهل بیت (ع) دارد. از این رو همه ساله در این برهه از زمان، فصل عاشقی و همراهی با عشاق کربلای معلا نیز در قالب خدمت رسانی ویژه اربعین، از سوی شبکه خدمات پس از فروش، امدادگران و همکاران گروه صنعتی ایران خودرو آغاز می شود.
همان گونه که آگاهید در راستای مسوولیت های اجتماعی، امسال نیز همچون سال‌های گذشته، هم‌زمان با راهپیمایی بزرگ و حماسه گونه اربعین حسینی، گروه صنعتی ایران خودرو نیروهای فنی و متخصص خود را از شرکت امدادخودرو ایران با طرح «با تو تا حرم» به شهرهای مرزی گسیل داشت تا یک بار دیگر پا به پای عاشقان و زائران اباعبدالله (ع) با ارایه خدمات خودرویی، دِین خود را در این مسیر شور و عاشقی ادا کند.
در خدمات رسانی بزرگ و شورانگیزی که با هدف آرامش و آسودگی خاطر زائران و هموطنان گرانقدر و جلب رضایت مشتریان محصولات ایران خودرو صورت پذیرفته، بیش از ۳۵ نمایندگی مجاز و ۱۵۶ اکیپ امدادی مشتمل بر مراکز خدمات پس از فروش امدادسریع، امدادپلاس، موتور سوار، امدادگر بالینی و امدادحمل حضور فعال و شبانه‌روزی داشته‌اند.
همچنین استقرارکانکس‌های امدادخودروایران در مناطق مرزی نیز به عنوان پایگاهی برای حضور امدادگران و مراجعه امدادجویان و درخواست کنندگان خدمات، بسیار موثر و کارگشا بوده است. به منظور هماهنگی، نظارت و مدیریت چنین خدمات گسترده ای از مرزهای شمال غرب تا مرزهای جنوبی کشور، تیم بزرگی از کارکنان و مدیران شرکت های گروه نیز نقش مهم و شبانه روزی خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کردند.
با موج بازگشت هموطنان از بارگاه ملکوتی اباعبدالله الحسین (ع) نیز، حضور تیم‌های فنی، اجرایی و مدیریتی با همان شور و اشتیاق مثال زدنی در مناطق مرزی را شاهد بودیم که چگونه به استقبال زائران حرم حسینی شتافته و از ارایه هرخدمتی دریغ نورزیدند.
زبان از بیان این هم یاری گسترده، مسوولانه، هوشمندانه و معنوی شما عزیزان قاصر است و شاید حق مطلب در چند سطر و چند صفحه ادا نشود، اما با این حال از خدای حسین(ع) صمیمانه و خاضعانه، برای یکایک شما عزیزان در سطوح گوناگون، به ویژه امدادگران خدوم و زحمت کش و نمایندگی های مجاز و دخیل در طرح خدمات رسانی ویژه اربعین، از پیشگاه حضرت دوست، اجر جزیل و ثواب زیارت حرم پاک اباعبدالله الحسین(ع) را مسالت دارم.
در پایان از تمامی شرکت های گروه صنعتی ایران خودرو و نیروهای تحت پوشش آن‌ها که در این امر خداپسندانه و نیکو، همراه و یار و یاور زائران کربلای معلا بوده‌اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و از معبود یگانه برای یکایک آنان و خانواده های محترمشان تندرستی و بهروزی خواستارم.
اجرکم مقبول و سعیکم مشکور انشاالله.

برادر شما
مهدی خطیبی

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=3655
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه