بر اساس ارزیابی ISQI:

تقدیر از عاملیت‌های برتر خدمات پس از فروش گروه بهمن

ارزیابی ISQI به‌منظور سنجش کیفیت خدمات ارائه شده از سوی عاملیت‌های خودروسازان در سراسر کشور انجام شد كه طى آن گروه بهمن و عامليت هاى آن توانستند نتايج بسيار خوبى را كسب كنند.

سرعت پرس– ١٩ آذرماه طى مراسمى از سوى بر اساس ارزیابی ISQI، از برترين عامليت هاى خدمات پس از فروش تجليل بعمل آمد و در آن چندين عامليت گروه بهمن(بهمن موتور، بهمن دیزل و سیبا موتور) به عنوان عاملیت‌های برتر خدمات پس از فروش خودروسازان کشور معرفی شدند.

ارزیابی ISQI به‌منظور سنجش کیفیت خدمات ارائه شده از سوی عاملیت‌های خودروسازان در سراسر کشور انجام شد كه طى آن گروه بهمن و عامليت هاى آن توانستند نتايج بسيار خوبى را كسب كنند.

در اين ارزيابى، ارائه خدمات گسترده از كارواش و جايگزينى خودروى معيوب گرفته تا فراهم ساختن فضايى براى استراحت و پذيرايى مشتريان، به عنوان معيار و ملاك ارزيابى مورد توجه ارزيابان isqi قرار گرفته است.

علاوه بر اين طبق گزارش‌ها و نظرسنجی‌های انجام شده، مشتریان نيز از خدمات دریافتی خود ابراز خرسندی کرده‌اند. این رضایت به خاطر احترام به مراجعین، کیفیت و سرعت در تعمیرات خودروها، تأمین به‌موقع قطعات مورد نیاز و عدم نیاز به بازگشت به تعمیرگاه بوده است. مواردى كه سبب گردید تا عاملیت‌های زیر از گروه بهمن به عنوان برترین‌ها معرفی شوند:

– عاملیت ناصر ترابی – کد ۱۰۵۱ کرج – عاملیت بهمن موتور

– عاملیت گودرزی – کد ۱۰۴۹ تهران – عاملیت بهمن موتور

– عاملیت مهدی زاده – کد ۱۱۷۳ بابل – عاملیت بهمن موتور

– عاملیت زراعتکاری فرد – کد ۱۷۳۷ شیراز – عاملیت بهمن موتور

– عاملیت میرخداوندی – کد ۱۱۵۱ رشت – عاملیت بهمن موتور

– عاملیت توسعه خودرو صدرا – کد ۱۰۳۷ تهران – عاملیت بهمن موتور

– عاملیت آوین تابش آوا – کد ۳۳۳۱ قزوین – عاملیت سیباموتور

– عاملیت احمدی – کد ۲۷۳۱ آباده – عاملیت بهمن دیزل

در این مراسم همچنین از موسی مرادی – کد عاملیت ۱۰۱۵ بهمن موتور در تهران – به عنوان پیشکسوت در بین نمایندگان خودروسازان کشور تقدیر به‌عمل آمد. تقدیر از این افراد نشان‌دهنده تعهد و تلاش گروه بهمن در ارائه خدمات با کیفیت و بهبود مستمر در این حوزه است.

گروه بهمن بر این باور است که رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش، اساس موفقیت این شرکت بوده  و به همین دلیل نيز با جدیت به حفظ و ارتقاء کیفیت خدمات خود ادامه خواهد داد. این گروه همچنین برنامه‌هایی را برای آموزش و به‌روز رسانی مهارت‌های نمایندگان خود در نظر گرفته است تا بتوانند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند.

گروه بهمن با هدف ایجاد تجربه‌ای مثبت و ماندگار برای مشتریان خود، به دنبال ارتقاء مستمر استانداردهای خدمات پس از فروش است و از همه مشتریان خود دعوت می‌کند تا نظرات و پیشنهادات خود را با این گروه در میان بگذارند.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=27604
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه