آغاز تحویل زودتر از موعد لاماری ایما به مشتریان

نوشته شده توسط مهدی درفشی

به صورت نمادین، شرکت آرین پارس موتور ده دستگاه لاماری ایما را طی برگزاری مراسمی، به مشتریان تحویل داد. در کل، تاکنون این شرکت ۱۰۰ دستگاه لاماری را به مشتریان تحویل داده است.


به صورت نمادین، شرکت آرین پارس موتور ده دستگاه لاماری ایما را طی برگزاری مراسمی، به مشتریان تحویل داد. در کل، تاکنون این شرکت ۱۰۰ دستگاه لاماری را به مشتریان تحویل داده است.

سرعت پرس – مهدی درفشی: شرکت آرین پارس موتور نخستین سری از لاماری ایما ثبت نامی را به مشتریان تحویل داد. بخشی از این سری فروش، در سایت فروش آنلاین لاماری و بخشی دیگر در سامانه فروش یک پارچه خودرو عرضه شده است. نکته جالب توجه این است که با توجه به زمان بندی انجام شده و اعلام شده به مشتریان توسط این شرکت، تحویل زودتر از موعد به خریداران است. موعد تحویل لاماری ایما از هفته اول مهر تا آخر مهر بود.همچنین مدیر فروش آرین پارس موتور وعده تحویل زودتر از موعد را نیز به مشتریان طرح پیش فروش عادی داد. اولین مرحله فروش لاماری ایما در خردادماه سال جاری در دو طرح فروش فوق العاده با مدت زمان تحویل ۹۰ روز و پیش فروش عادی با زمان تحویل ۱۲۰ روز انجام شد.

افزایش تیراژ تولید لاماری ایما

علی موسوی، مدیر فروش شرکت آرین پارس موتور اعلام کرد که این شرکت تمایل به عرضه سه هزار و ۵۰۰ دستگاه از لاماری ایما در بازار داشت. اما استقبال زیاد از این کراس اوور باعث شد تا هزار و ۵۰۰ دستگاه دیگر نیز به این تیراژ افزوده شود. در مجموع، تا پایان سال ۱۴۰۱، آرین پارس موتور پنج هزار دستگاه لاماری ایما عرضه خواهد کرد. همچنین وی خبر از عرضه نسخه لوکس تر و مجهزتر از این خودرو در آینده داد.

در مورد لاماری ایما بدانید

لاماری ایما یا دانگ فنگ T5 evo، محصول جدید شرکت آرین پارس موتور است که اواخر سال گذشته رونمایی و فروش آن از خرداد سال جاری آغاز شد. این خودرو به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو مجهز به سیستم پاشش مستقیم سوخت با حداکثر قدرت ۱۹۵ اسب بخار و ۲۸۵ نیوتن متر گشتاور، مجهز است. نیروی این موتور به واسطه جعبه دنده هفت سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می شود.

در مورد تجهیزات ایمنی و رفاهی می توان گفت که ایما، به تجهیزاتی چوت شش کیسه هوا، سیستم ترمز ضد قفل، ترمزهای جلو و عقب دیسکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی خودرو، کنترل خودرو در سرازیری، کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل کشش، سیستم ترمز کمکی، دوربین دید عقب، دوربین ثبت وقایع، پایش فشار باد تایرها، سنسور دنده عقب، سانروف برقی پانوراما، نمایشگر دیجیتالی 10.25 اینچی پشت فرمان، نمایشگر لمسی 10.25 اینچی برای سیستم سرگرمی، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در شش جهت و تنظیم گودی کمر، فرمان برقی D شکل با کلیدهای کنترلی، کروز کنترل، مد رانندگی اکو و اسپرت، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، سنسور نور، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه مجزا برای سرنشینان عقب و کول باکس مجهز است.

 

مطالب مرتبط:

اولین سری آریزو 6 پرو تحویل مشتریان شد

آماده باش امدادخودرو کرمان موتور به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی

زمان فروش نقدی و نقدی اعتباری محصولات شرکت بهمن موتور اعلام شد

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=3344
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه