بیمه پارسیان 5 گواهینامه استاندارد سیستمهای مدیریت بین المللی دریافت کرد
به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان، این شرکت با اهتمام به پیادهسازی سیستمهای مدیریت مطابق با الزامات استانداردهای بینالمللی، موفق به دریافت 5 گواهینامه معتبر بین المللی در حوزه های مختلف شد.
بر اساس این گزارش، در جریان ممیزیهای انجام شده توسط نمایندگی انحصاریInterCert GmbH–Group of MTIC آلمان در ایران، در 5 حوزه سیستم مدیریت کیفیت«ISO9001:2015»
سیستم مدیریت شکایات«ISO10002:2018»،
سیستم مدیریت رضایت مشتریان«ISO10004:2018»
سیستم مدیریت آموزش«ISO10015:2019»
و نظام آراستگی محیط کار «5S» موفق به دریافت گواهینامه های استاندارد بین المللی گردید.
این دستاورد ارزشمند، مرهون تعهد راسخ بیمه پارسیان به ارایه خدمات باکیفیت، نظم و آراستگی محیط کار، ایجاد محیطی امن و پاکیزه، سنجش مستمر رضایت مشتریان، ارتقای سطح آموزش کارکنان و شبکه فروش و در مجموع به کارگیری سیستمهای مدیریتی روز و کارآمد دنیا در این شرکت است.