مدیرعامل سایپایدک خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی تشخیص روش های اصالت قطعه در هفدهمین نمايشگاه قطعات خودرو تهران

مدیرعامل سایپایدک از برگزاری کارگاه آموزشی روش های شناخت اصالت قطعه در هفدهمين نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌هاي خودرو تهران توسط سایپایدک خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری سرعت پرس به نقل از سایپانیوز به نقل از روابط عمومي سايپايدك، سعید علی زاده گفت: در اين نمايشگاه انواع قطعات يدكي و روانكارها با بسته‌بندي ويژه سايپا به معرض نمايش گذاشته خواهد شد و دستاوردهای شركت سایپایدک در زمینه معرفی قطعات اصلي و سامانه اصالت قطعه معرفي مي‌شود.

او افزود: با توجه به پيشتازي سايپايدك در امر مبارزه با توزيع قطعات يدكي تقلبي، در اين نمايشگاه روش‌هاي تشخيص اصالت قطعات يدكي اصلي و تقلبي در قالب كارگاه آموزشي براي بازديدكنندگان تشريح خواهد شد.

مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد: نمايشگاه بين‌المللي قطعات خودرو تهران فرصت مناسبي است تا اقدامات انجام شده شركت سايپايدك در اين زمينه به مشتريان و بازديدكنندگان ارائه شده و نقطه نظرات خبرگان صنعت قطعه دريافت شود.

او افزود: همچنين در اين نمايشگاه كارشناسان بخش‌هاي بازرگاني قطعه و بازرگاني خدمات پاسخگوي سوالات مشتريان و بازديدكنندگان خواهند بود.

علی زاده گفت: سايپايدك در نمايشگاه قطعات خودرو رويكرد آموزش را هم مد نظر قرار داده است و با ارائه جديدترين كتاب ها و تاليفات آموزش فني، به پرسش‌هاي بازديدكنندگان پاسخ مي دهد.

او تصریح کرد: برهمین اساس افزايش سهم سايپا در بازار قطعات يدكي و حركت در مسير ارائه خدمات پس از فروش فراتر از سطح انتظار مشتري، دو راهبرد اساسي سايپايدك در حوزه بازرگاني و افزايش رضايت مشتريان است كه با حضور در نمايشگاه هاي خودرو نسبت به تشريح آن اقدام مي‌کند.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=4897
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه