در مراسم امضای قرارداد ایران خودرو با تعاونی سواری کرایه بین‌شهری مطرح شد

برنامه کاهش میانگین سنی خودروهای بین شهری کشور به زیر پنج سال

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امیدوارم با تلاش شرکت ایران خودرو تمامی خودروهای جدید، حداکثر تا دهه فجر امسال به ناوگان بین شهری کشور در قالب اتحادیه شرکت‌های تعاونی سواری کرایه بین شهری کشور اضافه شود.

به گزارش سرعت پرس به نقل از ایکوپرس– مهدی مسکنی در مراسم امضای قرارداد واگذاری تاکسی به اتحادیه شرکت های تعاونی سواری کرایه بین‌شهری توسط ایران خودرو، با بیان این‌که بیش از ۲۰۰ تعاونی حمل و نقل مسافر بین شهری در کشور فعال است، سهم بخش تعاون را از حمل و نقل مسافر بین شهری کشور حدود ۲۱ درصد اعلام کرد.
وی تاکسی‌داران را سفیران فرهنگی کشور دانست و گفت: این معاونت در حال برنامه ریزی جدیدی برای حمایت از قشر زحمت‌کش تاکسی‌داران درون شهری و بین شهری است که اولین گام این مسیر امروز محقق شد.
مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی سواری کرایه بین شهری نیز با بیان این‌که درحال حاضر بیش از ۱۶ هزار دستگاه خودرو سواری کرایه کشور با داشتن سن بیش از ۱۰ سال فرسوده هستند، خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما کاهش میانگین سنی خودروهای بین شهری کشور به زیر پنج سال است.
رحمت الله حاجی محمدعلی گفت: نوسازی و توسعه خودروهای بین‌شهری از سال ۱۳۸۰ در کشور آغاز شده و تاکنون حدود ۴۰ هزار خودرو تولید شده شرکت ایران خودرو به اعضای تعاونی‌های حمل و نقل و سایر رانندگان واگذار شده است.
حمیدرضا شهرکی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز در این آیین با تاکید بر حمایت از نوسازی وسایل نقلیه شرکت‌های تعاونی حمل و نقل بین شهری گفت: راهبرد اصلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، توسعه کمی و کیفی حمل و نقل کشور است.

گفتنی است، در این مراسم یک دستگاه تاکسی سورن به مالک آن تحویل داده شد.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=4187
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه