نمایشگاه خودرو اصفهان

بایک BJ40 / جیپ چینی در راه بازار ایران

نوشته شده توسط مهدی درفشی

دیار خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان، از نوبرانه های آفرودی پرده برداشت. این شرکت دو نسخه از سری BJ40 بایک را به عنوان محصولات جدید و با لوگوی دیار، به نمایش عموم گذاشته است.

سرعت پرس – دیار خودرو از جمله شرکت های حاضر در نمایشگاه خودرو اصفهان است که محصولاتی جدید به همراه دارد. به تبع همکاری دیرینه دیار خودرو با بایک، محصولات جدید دیار خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان نیز متعلق به این کمپانی خوشنام چینی است. البته، دیار خودرو لوگوی خود را جایگزین لوگو بایک کرده است.

بایک BJ40 در راه ایران

دیار خودرو دو نسخه چهار درب و دو درب بایک BJ40 را به نمایشگاه اصفهان برده است.از لحاظ ظاهری، این دو محصول بایک شباهت بسیاری با جیپ رانگلر دارند. همین مورد باعث شده که از بایک BJ40 به عنوان جیپ چینی یاد شود. هر دو نسخه موجود در نمایشگاه، از پیشرانه دو لیتری توربو با حداکثر قدرت 225 اسب بخار و 380 نیوتن متر گشتاور بهره می برند. نیروی این پیشرانه توربوشارژ، به واسطه جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک، به هر دو محور (جلو و عقب) منتقل می شود.

از تجهیزات ایمنی و رفاهی بایک BJ40 می توان به سیستم ترمز خودکار در ترافیک، کروز کنترل، سنسور نور، سیستم تهویه دوگانه، حالت های رانندگی اسپرت، برفی و اقتصادی، سیستم الکترونیکی توزیع نیروی ترمز، سیستم کنترل پایداری، سیستم ترمز کمکی EBA، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی HDC و سربالاییHAC، ترمز پارک برقی و سیستم هشدار میزان باد تایرها اشاره کرد. محصول جدید دیار خودرو احتمالا از اواخر سال 1401 با قیمت حدود یک میلیارد و 800 میلیون تومان وارد بازار خواهد شد.

 

 

تصویر: مهدی درفشی

مطالب مرتبط:

نمایش سبد محصولات کرمان موتور در نمایشگاه خودرو اصفهان

شاک موتو X5000 کشنده جدید آرین دیزل در نمایشگاه خودرو اصفهان

پیکاپ G9 بهمن موتور رونمایی شد / مشخصات + تصاویر

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=6114
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه