باران شدید به تولید بیشتر تویوتا امان نداد

خودروسازی تویوتا اعلام کرد که باران شدید در غرب ژاپن باعث کاهش حدود ۱۰۰۰ خودروی دیگر در ماه جولای برای شرکت تویوتا موتور خواهد شد و مجموع کاهش تولید تخمینی خود را برای این ماه به ۵۲۰۰ رساند.

به گزارش پایگاه خبری سرعت پرس به نقل از ایسنا، این دومین‌بار در این هفته است که تویوتا کاهش تولید داخلی خود را که در ابتدا گفته بود در مجموع به ۴۰۰۰ دستگاه می‌رسد، اصلاح می‌کند. پیش از این گفته شده بود که باران شدید در استان آیچی و مناطق اطراف آن بر خرید قطعات تاثیر گذاشت و باعث شد این خودروساز تولید در برخی از خطوط کارخانه‌های داخلی را متوقف کند.

تویوتا اعلام کرد که تولید را در روز دوشنبه در دو خط در کارخانه شرکت صنایع تویوتای خود که خودروی اسپرت RAV۴ را تولید می‌کند، متوقف خواهد کرد. یک سخنگو گفته بود که کاهش تولید، دستیابی به هدف تولید جهانی حدود ۸۰۰ هزار خودرو در ماه جولای را برای این خودروساز سخت می‌کند.

بر اساس گزارش رویترز، تویوتا اعلام کرد که تولید این هفته برای سه ماهه آوریل تا ژوئن حدود ۱۰ درصد کمتر از برنامه اولیه خود بود، اگرچه از ماه آگوست به بعد نسبتا خوش‌بینانه در مورد تجارت خود ثبت کرد. تولید آن در ماه‌های اخیر تحت تأثیر کمبود تراشه‌های جهانی و همچنین قرنطینه‌های مرتبط با بیماری کووید- ۱۹ در چین قرار گرفته است.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=1623
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه