ایساکو در مسیر پیشرفت

نوشته شده توسط مهدی درفشی

ایساکو به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو، موفق به کسب رتبه اول بین سایر شر‌کت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش شد. همپنین این شرکت در تلاش است تا با سرعت بیشتر، درصد مشتریان ناراضی را کاهش دهد.

ایساکو به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو، موفق به کسب رتبه اول بین سایر شر‌کت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش شد. همپنین این شرکت در تلاش است تا با سرعت بیشتر، درصد مشتریان ناراضی را کاهش دهد.

سرعت پرس – مهدی درفشی: بابک سلاجقه، مدیرعامل شرکت ایساکو در ارتباط با کسب رتبه اول بین ارائه دهندگان خدمات پس از فروش در کشور گفت: عملکرد شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش توسط نهادهای ذی‌ربط بررسی و پایش می شود. پس از سه ماه نمره ای برای هر شرکت درنظر گرفته می شود. در پایان سال، ثمره میانگین این نمره ها است که شرکت برتر را تعیین می کند. ایساکو این مسیر را با سرعت، قدرت و دقت بیشتر ادامه خواهد داد.

 

او افزود: شرایط کسب رتبه اول، کسب امتیاز کل حداقل 85، نتیجه عملکرد حداقل 80 و ضریب خدمت 75 به بالا است که ایساکو موفق به دریافت و کسب امتیازات مذکور شده است. برای افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، بیان خوش را مقدمه ای بر ارتباط با آن ها قرار دادیم و اطمینان دادیم که تا پایان رفع مشکل، همراه با مشتریان هستیم. کسب این امتیاز با سخت گیری فراوان به دست آمده است و در‌ تلاش هستیم تا بتوانیم کسب رتبه یک را حفظ کنیم.

همچنین وی در مورد پاسخ دهی و خدمات رسانی به خودروهای قدیمی و بدون گارانتی ایران خودرو گفت: مشتریان ایران خودرو به هیچ وجه دغدغه ای در خصوص تأمین و دسترسی به قطعات و خدمات محصولات جدید و قدیم این شرکت نداشته باشند. بسیاری از مالکان خودروهایی که زمان گارانتی خودروهای آن ها به اتمام رسیده نیز کماکان برای رفع مشکل و دریافت خدمات، به نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروش ایران خودرو مراجعه می کنند.

مدیرعامل ایساکو در مورد زمان خواب خودرو مشتریان در نمایندگی های این شرکت گفت: پیشتر میانگین خواب یک خودرو در نمایندگی 1.8 روز بود. اما اکنون این عدد به 1.5 روز رسیده است. پیش بینی می شود که تا پایان سال جاری، به میانگین یک روز برسیم. البته در ایساکو هدف گذاری شده که در آینده، مشتریان در کمتر از 1.5 ساعت، مشکل مشتریان در نمایندگی های ایساکو برطرف شود.

مطالب مرتبط:

آغاز تحویل لاماری ایما به مشتریان

آماده باش امدادخودرو کرمان موتور به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی

ردبول و پورشه به نتیجه نرسیدند

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=3358
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه