انتخاب ریسپکت حرکتی رو به جلو است

مدیر سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن امیر میرمنصف قیمت مصرف کننده خودروی ریسپکت را 737 میلیون تومان اعلام کرد. وی در نشست اعلام قیمت و زمان عرضه تازه‌ترین محصول گروه بهمن به نام ریسپکت ضمن اعلام قیمت این محصول از عرضه این محصول در پاییز 1401 خبر داد.

به گزارش سرعت پرس -به همین ترتیب پارسا نوری معاون مهندسی بهمن موتور با اشاره به اینکه پروژه ساخت ریسپکت بعد از احساس کمبود در این بخش از بازار کلید خورد. در خصوص استانداردسازی این خودرو گفت: طی 2 هفته آینده آخرین مراحل استانداردهای 85گانه سپری خواهد شد.
نوری در پاسخ به سوالی در خصوص کیفیت و استانداردهای خودروی ریسپکت گفت: انتخاب ریسپکت یک حرکتی رو به جلو است. ریسپکت پیشرانه بسیار قوی‌ای دارد و گیربکس این خودرو در آزمایش‌ها خوب بوده است. مصرف سوخت این ماشین 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر پیمایش است.
وی در خصوص تکنولوژی سوخت این خودرو گفت: ارتقا سیستم سوخت خودروها از یورو5 به یورو6 چالش بسیاری از خودروسازان بوده است. بخشی از این مشکلات به دلیل عدم تامین بزنین مناسب است اما ما نمی‌خواهیم از تکنولوژی‌های روز دنیا عقب بیافتیم. ریسپکت با هدف گذراندن آزمون‌های سختگیرانه بهمن الزامی شرکت بهمن برای تولید این خودروها در داخل ایران بیش از 20هزار کیلومتر با انواع سوخت تولیدی داخل کشور پیموده است و عملکرد موتور به دقت مورد ارزیابی قرار گرفته است.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص میزان تولید این خودرو گفت: خطوط بدنه در مرحله ترخیص است و تاکنون در خط مونتاژ و رنگ 60دستگاه تولید شده است.
نوری در خصوص میزان داخلی سازی ریسپکت گفت: میزان داخلی سازی ریسپکت تا پایان 1401 به 26درصد خواهد رسید و تا پایان سال 1402 حدود 40 درصد داخلی سازی خواهیم داشت.
امیر میرمنصف مدیر سازمان فروش و خدمات پس از فروش در خصوص قیاس آریزو و ریسپکت گفت: سه شاخص مهم مقایسه دو محصول قیمت، مشخصات فنی و خدمات پس از فروش محصولات است. این دو محصول از نظر ابعادی مشابه یکدیگرند. اشتراکات زیادی در خصوص الزامات ایمنی دارند اما در مقابل مولتی مدیا ریسپکت بزرگتر است و وایرلس شارژ دارد.
وی در همین رابطه افزود: اما روش قیمت‌گذاری ریسپکت مزیت این محصول است. قیمت گذاری ریسپکت منصفانه و رقابتی است.
اسماعیل نوروزی مدیر توسعه کسب و کار خودروهای سواری گرو بهمن در پاسخ به این سوال که اصالت ریسپکت چیست؟ گفت: ریسپکت در اصل محصول کووین(Cowin) است. این محصول یک سال پیش عرضه شده است و اکنون به کشورهای روسیه، قزاقستان و کشورهای آمریکای جنوبی نیز صادر می‌گردد. وی تاکید کرد: تلفظ دقیق این خودرو ریسپکت به معنای احترام است.
نوروزی در خصوص نسخه‌های تکمیلی این خودرو گفت: همانطور که در فیدلیتی یا دیگنیتی نسخه‌های پرستیژ داریم در خصوص این خودرو نیز نسخه‌های تکمیلی خواهیم داشت. البته این اتفاق تا یک سال آینده نخواهد بود.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=3429
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه