قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا:

اصلاح رویکردهای سازمانی با محوریت مشتری مداری اولویت سايپا است

قائم مقام مدیر عامل گروه سایپا در نشست هم اندیشی مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با نمایندگی های استان مازندران گفت: از نقطه نظرات و پیشنهادات سازنده که منجر به استفاده بهتر از خدمات مشتریان و جلب رضایت و آرامش بیشتر مشتری و رونق و گسترش کسب و کار نمایندگی ها شود استقبال می کنیم.

به گزارش سرعت پرس به نقل.از سایپانیوز، همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو در استان مازندران نشست هم اندیشی مدیران ارشد گروه خودروسازی  سايپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش با جمعی از نمایندگی های استان مازندران برگزار شد.

در این مراسم غلامرضا دفتری، گفت: تلاش گروه سايپا در اصلاح رویکردها در سازمان است که در این مسیر محوریت اصلی مشتری مداری است.

او تصریح کرد: تغییر ساختار در شبکه فروش و خدمات فروش و هر آنچه به این زنجیره پیوند می شود، در گروه سايپا شروع شده است.

قائم مقام مدیرعامل سايپا گفت: پیش نیاز رسیدگی به امور مشتریان، رسیدگی به امور شبکه خدمات پس از فروش است و اگر بخواهیم مشتری راضی داشته باشیم باید شبکه راضی داشته باشیم.

او در خصوص کیفیت قطعات و نحوه ارائه خدمات خاطر نشان کرد: تاکید مدیرعامل گروه سایپا بر تولید و عرضه خودروهای بدون ایراد است و خودروسازان و قطعه‌سازان ما به این جهت در تلاش هستند.

دفتری تولید اقتصادی را از موارد مورد تاکید مدیریت ارشد گروه سایپا عنوان کرد و گفت: تولید خودروهای اقتصادی بسیار مهم و حائز اهمیت است که بتوانیم خودروهایی را تولید کنیم که حداقل زیان‌دهی را داشته باشند و به همین منظور توقف تولید ساینا و تیبا را در دستور کار قرار دادیم.

قائم مقام مدیرعامل گروه سايپا گفت: متاسفانه در سال های گذشته در زمینه تولید موتور سرمایه گذاری خوبی در سایپا صورت نگرفته است که برای رفع این مشکل با‌ پیگیرهای مدیریت ارشد گروه، تلاشها برای تولید اولیه موتور۱۶۰۰ سی سی و ۱۶ سوپاپ در حال انجام است.

او افزود: در خصوص خودروهای وارداتی مذاکراتی با شرکا صورت گرفته است و این موضوع به وزارتخانه اعلام شده و در صورت تایید شدن در آینده اعلام خواهد شد.

قائم مقام مدیرعامل سایپا در خصوص همکاری و ادغام شبکه نمایندگی ها و بهره گیری از پتانسیل دو خودروساز بزرگ کشور گفت: از سال گذشته مذاکراتی در جهت اتحاد دو خودروساز بزرگ کشور سایپا و ایران خودرو انجام شده است و در تلاش هستیم از توان و امکانات یکدیگر بهره ببریم و برهمین اساس و به منظور کاهش هزینه ها و افزایش تعداد نمایندگی ها، زمینه های همکاری در حال شناسایی است.

دفتری در خصوص برگزاری نشست هم اندیشی با نمایندگی ها گفت: سال ها بود که چنین فضایی جهت تعامل با شبکه نمایندگی های استان ها ایجاد نشده بود و باید از این فرصت ها برای ترمیم این روابط استفاده شود، لذا در سال جاری در استان های فارس، خراسان و مازندران این جلسات برگزار شد.

او افزود: علاوه بر این مدیران ارشد حوزه فروش و خدمات پس از فروش

گروه سایپا با کانون انجمن‌های نمایندگان در تهران و انجمن استان ها جلساتی برگزار کرده و ارتباط خیلی وسیع تری نسبت به گذشته ایجاد شده است، همچنین در آذرماه نیز یک جلسه ویژه با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد فروش و شبکه نمایندگان در دستور کار داریم.

گفتنی است در پایان نشست، نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا، گزارشی از عملکرد شش ماهه نخست سال جاری ارائه دادند و موانع و مشکلات پیش رو با ارائه راهکارها و پیشنهادات سازنده جهت بهبود و ارتقا وضعیت اعلام شد.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=3505
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه