قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا:

اتفاقات خوبی در حوزه فروش و خدمات سایپا رخ خواهد داد

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام اینکه در سال جاری و سال آینده اتفاقات خوبی در حوزه فروش و خدمات پس از فروش رخ خواهد داد، گفت: تجربیات شبکه نمایندگی ها سرمایه بزرگی برای گروه سایپا به شمار می‌رود.

به گزارش سرعت پرس به نقل از  سایپانیوز، غلامرضا دفتری در نشست مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با نمایندگی های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی با بیان این مطلب ادامه داد: تلاش مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا،  تولید اقتصادی است و از این به‌ بعد در حوزه فروش و خدمات پس از فروش، با هم فکری شبکه نمایندگی ها حرکت خواهیم کرد و تغییراتی در ساختارها ایجاد خواهد شد.

دفتری تاکید کرد: باید سهم سایپایدک از بازار قطعات یدکی گسترش یاید و قطعا کیفیت و قیمت در این زمینه تاثیرگذار است.

قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا با استقبال از انتقادها و پیشنهادهای سازنده شبکه نمایندگی ها، به همکاری مشترک سایپا با ایران خودرو در زمینه تولید خودروی مشترک اشاره کرد و گفت: این اتحاد، برای مشتریان ارزش آفرین خواهد بود و ساختارها و فرآیندهای جدیدی را در فروش و خدمات پس از فروش ایجاد خواهد کرد که در این زمینه انجمن های صنفی نقش موثری خواهند داشت.

او ادامه داد: از پیشنهادهایی که به رونق و گسترش کسب و کار نمایندگی ها منجر شود استقبال می کنیم.

دفتری همچنین از رفع مشکل شماره گذاری خودروهای تیبا و ساینا خبر داد و گفت: شماره گذاری این محصولات به زودی انجام و تحویل مشتریان خواهد شد‌.

در ادامه سید محمدرضا موسوی، مدیرعامل شرکت سایپایدک، با بیان این که با همکاری شبکه نمایندگی ها و عوامل فروش، کسب و کار خدمات پس از فروش بهبود خواهد یافت، افزود: تحقق برنامه فروش قطعات یدکی مستلزم همکاری و همراهی شرکت های سازه گستر، مگاموتور، قطعه سازان گروه و تمام شبکه است و ما از هر پیشنهادی برای بهبود کسب و کار نمایندگی ها استقبال می‌کنیم.

او با اشاره به بروزرسانی اجرت های شبکه نمایندگی ها با حمايت مديرعامل گروه سایپا، گفت: با مساعدت های مديرعامل گروه، پرداخت مطالبات شبکه تسریع خواهد شد.

موسوی ادامه داد: سایپایدک یک برند معتبر در بازار قطعات یدکی است و از این بابت مشتریان می توانند با اطمینان خاطر از قطعات یدکی با برند سایپا استفاده کنند و شبکه نمایندگی ها هم با تکیه بر این برند می توانند نفوذ خود را در بازار قطعات یدکی گسترش دهند.

مدیرعامل سایپایدک در ادامه با اشاره  به پیشتازی سایپایدک در طرح تشخیص اصالت قطعات یدکی و مبارزه با توزیع قطعات تقلبی در بازار، افزود: تاکنون برای ۵۵ گروه  قطعات یدکی شامل استاندارد اجباری، شناسه اصالت کالا دریافت شده است .

او با اشاره به بازرسی‌های مستمر وزارت صمت از انبار قطعات شبکه نمایندگی ها، اظهارکرد: طی بخشنامه‌های مختلف، این فرایند به اطلاع شبکه نمایندگی ها رسیده است.

در ادامه این نشست، مهدی پازوکی معاون مهندسی گروه سایپا گفت: با تولیدات مشترک با ایران خودرو، حجم و تنوع خدمات در خدمات پس از فروش کاهش می‌یابد. در واقع، پلت فرم مشترک باعث کاهش تنوع قطعات در نمایندگی‌ها و کاهش هزینه‌ها خواهد شد.

او افزود: امسال و سال آینده محصولات متنوع با پلت فرم مشترک عرضه می کنیم. در عین حال با شرکای خارجی خود نیز وارد مذاکره شده ایم و با چانگان برای تولید دو محصول جدید به توافق رسیده‌ایم که با کاهش تحریم‌ها، عملیاتی خواهد شد.

پازوکی همچنین از عرضه ساینا CVT و ساینا دوگانه‌سوز تا پایان سال خبر داد و گفت: شاهین CVT در بهمن امسال و آریا CVT در اردیبهشت سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.

معاون مهندسی گروه سایپا افزود: دو محصول اطلس و سهند در نيمه دوم سال آینده عرضه خواهند شد.

او با بیان اینکه پلت فرم مشترک سایپا و ایران خودرو، یک محصول اقتصادی است؛ یادآور شد:  با عرضه پر تیراژ این محصول در دو نوع بنزینی و برقی، کاهش قیمت تمام شده و امکان عرضه خودروی ارزانتر فراهم خواهد شد و در خصوص  محصولات رده بالاتر نیز گفت: خودرو  لوکس ما بر اساس پلت فرم سیتروئن احیا شده و با توجه به اشتراک  بالای قطعات  این محصول با  یکی از محصولات ایران خودرو  امکان توليد  و عرضه آن فراهم شده است .

پازوکی اظهار کرد: تا ۲ سال آینده سبد محصولات متنوعی خواهیم داشت که همه آنها از استانداردهای بالا برخوردارند.


لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=2830
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه