آمریکایی ها عاشق ماشین های ژاپنی و “تایوتا” مورد علاقه آنها !

اگر در املای مازراتی، لامبورگینی، مک لارن یا آلفارومئو مشکل دارید، این تنها شما نیستید. بر اساس یک مطالعه که اخیراً در آمریکا انجام شده است از هر پنج آمریکایی یک نفر ‌نام تویوتا را به عنوان محبوب‌ترین برند خودروی جهان، به اشتیاه می‌نویسد!!

به‌گزارش پایگاه خبری سرعت‌پرس، یک مطالعه جدید توسط وردفایندر WordFinder نشان می‌دهد که بسیاری از مردم آمریکا ‌علیرغم تعامل روزانه با برندهای مختلف خودرویی، در تلفظ و یا به یاد آوردن نحوه املای نام آنها مشکل دارند. با این توصیف به نظر می‌رسد که نام خودروها برای بسیاری از مردم مشکل است. جالب است که از میان پاسخ‌دهندگانی که در این مطالعه شرکت داشتند، صدایی پخش شده و از آنها خواسته شده تا نام برند خودرویی را که به تازگی شنیده‌اند، بنویسند.

از میان این افراد، 60 درصد مازراتی را به اشتباه نوشتند که در صدر لیست برندهای خودرو با املای غلط قرار گرفتند. برخی از املاها شامل ‌Maseratti، Mazeratti، Mazerati و Masseratti بودند. مک‌لارن و آلفارومئو نیز با 54 درصد و 51 درصد برند‌های بعدی بودند که رتبه‌های دوم و سوم را در املای اشتباه به خود اختصاص دادند.

اگرچه تویوتا یکی از محبوب‌ترین برندهای آمریکایی و یکی از پرفروش‌ترین برندها است، اما جالب است بدانید که بخشی از شرکت‌کنندگان در این تحقیق نتوانستند نام تویوتا را به درستی املا کنند. از این افراد، از هر پنج نفر، یک نفر نام را به اشتباه نوشته است. در بین نوشته‌های آنها می‌توانید نام تویودا Toyoda، Tayota یا Toyata را ببینید. به نظر می‌رسد که به طور متوسط، زنان در املای برندهایی مانند لامبورگینی و مازراتی با 7 املای صحیح در مقایسه با مردان که تنها 6 تا را درست نوشته‌اند، بهتر بوده‌اند.

از جمله نام‌های اشتباه املایی خودروها می‌توان به بوگاتی، پورشه، فراری و هیوندای اشاره کرد. شاید تعجب کنید که کمترین اشتباه از آن آئودی بوده است. اما برندهای خودرو تمام هدف مطالعه‌ای که WordFinder نبوده است. آمریکایی‌ها اغلب مارک‌های دیگر را نیز اشتباه می‌نویسند و Whirlpool در صدر فهرست مواردی است که هنگام جستجوی آنلاین از قلم افتاده‌اند. 20 درصد از پاسخ دهندگان فکر می کردند که برند لوکس کریستین لوبوتین Christian Louboutin در واقع کریستین لویی ویتون Louis Vuitton است. سخت ترین زمان هم برای املای دولچه و گابانا Dolce & Gabbana در نظر گرفته شده است.

نظر شما چیست؟ به نظرتان املای کدام خودرو سخت است؟ کویینزخ، کونیگزگ، کویینیگزگ یا…..؟ نظرتان را برایمان ارسال کنید.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=3823
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه