پایگاه خبری سرعت پرس

۱۴:۴۳ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
با راه‌اندازی خدمت «کوییک سرویس» در نمایندگی‌های منتخب:
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، با راه‌اندازی «کوییک سرویس» در نمایندگی‌های منتخب، برخی از خدمات خود را در کمتر از سی دقیقه به دارندگان محصولات ایران‌خودرو ارائه خواهد کرد.
   


به گزارش پایگاه خبری سرعت پرس به نقل از  ایکوپرس، شرکت ایساکو به منظور افزایش میزان رضایت‌مندی مشتریان و صرفه‌جویی در زمان، خدمت نوینِ کوییک سرویس (خدمات سرویس سریع) را در 11 نمایندگی خود، اجرایی کرد.
«سرویس سریع» خدمت جدیدی است که در حال حاضر در برخی نمایندگی منتخب ایساکو در شهرهای تهران، کرج، تبریز و ارومیه اجرایی شده و مشتریان می‌توانند برای دریافت خدماتی همچون تعویض روغن و فیلترهای خودرو، بدون اخذ نوبت به این نمایندگی‌ها مراجعه کنند.
به گزارش روابط عمومی ايساكو، زمان حضور مشتریان در این طرح، از پذیرش تا صدور فاکتور، کمتر از سی دقیقه خواهد بود و در این مدت مالک می‌تواند با حضور در جایگاه ویژه نمایندگی از نزدیک شاهد تعمیرات خودرو باشد.
از نقاط قوت این طرح، تامین اقلام متنوع از برندهای مختلف و ایجاد حق انتخاب برای مشتریان می‌باشد. این اقلام به صورت رقابتی با بازار قیمت‌گذاری شده است. همچنین به منظور افزایش رضایت مشتریان، اجرت سرویس‌ها نیز به طور متوسط با 35 درصد کاهش نسبت به گذشته محاسبه خواهد شد.
در خصوص مزایای این طرح می‌توان به کاهش چشمگیر زمان و هزینه، تنوع و ضمانت کیفی قطعات و حضور در کنار خودرو حین تعمیرات، در نمایندگی‌های منتخب ارائه خدمات «سرویس سریع» اشاره کرد. 
لازم به ذکر است مراجعه به شبکه نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو این اطمینان خاطر را به دارندگان محصولات این شرکت می‌دهد که کارشناسان ماهر و خبره با بهره‌مندی از ابزار و تجهیزات استاندارد، به بررسی و رفع عیوب خودرو پرداخته و پس از انجام تعمیرات، کنترل کیفی و ارائه فاکتور رسمی با تشریح کامل خدمات، خودرو ترخیص خواهد شد. 
همچنین با توجه به افزایش فروش قطعات غیر اصلی و تقلبی در بازار قطعات و لوازم یدکی، مراجعه به نمایندگی‌های مجاز مجموعه، تضمینی بر اصالت و کیفیت قطعات و موجب آسایش خاطر مشتریان خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: