پایگاه خبری سرعت پرس

۱۸:۳۸ - ۱۱ دی ۱۳۹۸
در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان؛



سرعت پرس:

معاون خدمات پس از فروش ایساکو در این باره گفت: با توجه به تداوم روند آلودگی هوا در ایام سرد سال و اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی که عبور و مرور هوطنان را با محدودیت‌ بیشتری مواجه کرده است، این شرکت ارائه خدمات در روزهای جمعه را در برخی نمایندگی‌های خود را تا پایان دی ماه تمدید کرد.

وردینی در این خصوص افزود: این مجموعه اجرای طرح‌هایی که باعث تسهیل و تسریع در خدمت‌رسانی به مشتریان می‌شود را به صورت مستمر در برنامه خود دارد؛ این طرح‌ها متناسب با موقعیت‌ و مناسبت‌های خاص کشور به‌منظور همراهی بیشتر با دارندگان محصولات ایران‌خودرو در دستور کار قرار می‌گیرد و آمارها نشان می‌دهد که طرح خدمات‌رسانی در روزهای جمعه با استقبال گسترده مشتریان مواجه شده است. از این رو در حال بررسی امکانات و شرایط هستیم که حدالمقدور این طرح تا پایان سال نیز ادامه یابد.



وی در ادامه گفت: طرح‌های مذکور با نیازسنجی موارد ثبت شده توسط هموطنان در مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو و سایر کانال‌های ارتباطی طرح‌ریزی و اجرا می‌شود و آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که بر پایه نظرسنجی از مشتریان است، نشان می‌دهد این اقدامات بسیار اثربخش بوده؛ به نحوی که شرکت ایساکو برای نخستین بار در طی ارزیابی‌های ISQI، مقام دوم شاخص رضایت مشتری در بین تمام خودروسازان داخلی و وارد کننده را از آن خود کرده است.

وردینی در پایان گفت: علاوه بر امکان پذیرش خودرو در روزهای جمعه در نمایندگی‌های منتخب، برخی نمایندگی‌های این شرکت نیز همچنان به صورت دو شیفت به ارائه خدمات خود ادامه می‌دهند تا شرکت ایساکو با دارا بودن بیش از ۷۰۰ نمایندگی مجاز به عنوان گسترده‌ترین شبکه خدمات در سراسر کشور، به لحاظ زمان ارائه خدمات نیز در کشور پیشرو باشد.

مشتریان گرامی می‌توانند، برای مشاهده برنامه و لیست نمایندگی‌هایی که در شیفت دوم یا جمعه‌ها خدمات ارائه می‌کنند، به صفحه سایت شرکت ایساکو به آدرس www.isaco.ir مراجعه فرمایند.

 

معاون خدمات پس از فروش ایساکو در این باره گفت: با توجه به تداوم روند آلودگی هوا در ایام سرد سال و اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی که عبور و مرور هوطنان را با محدودیت‌ بیشتری مواجه کرده است، این شرکت ارائه خدمات در روزهای جمعه را در برخی نمایندگی‌های خود را تا پایان دی ماه تمدید کرد.

وردینی در این خصوص افزود: این مجموعه اجرای طرح‌هایی که باعث تسهیل و تسریع در خدمت‌رسانی به مشتریان می‌شود را به صورت مستمر در برنامه خود دارد؛ این طرح‌ها متناسب با موقعیت‌ و مناسبت‌های خاص کشور به‌منظور همراهی بیشتر با دارندگان محصولات ایران‌خودرو در دستور کار قرار می‌گیرد و آمارها نشان می‌دهد که طرح خدمات‌رسانی در روزهای جمعه با استقبال گسترده مشتریان مواجه شده است. از این رو در حال بررسی امکانات و شرایط هستیم که حدالمقدور این طرح تا پایان سال نیز ادامه یابد.

وی در ادامه گفت: طرح‌های مذکور با نیازسنجی موارد ثبت شده توسط هموطنان در مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو و سایر کانال‌های ارتباطی طرح‌ریزی و اجرا می‌شود و آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که بر پایه نظرسنجی از مشتریان است، نشان می‌دهد این اقدامات بسیار اثربخش بوده؛ به نحوی که شرکت ایساکو برای نخستین بار در طی ارزیابی‌های ISQI، مقام دوم شاخص رضایت مشتری در بین تمام خودروسازان داخلی و وارد کننده را از آن خود کرده است.

وردینی در پایان گفت: علاوه بر امکان پذیرش خودرو در روزهای جمعه در نمایندگی‌های منتخب، برخی نمایندگی‌های این شرکت نیز همچنان به صورت دو شیفت به ارائه خدمات خود ادامه می‌دهند تا شرکت ایساکو با دارا بودن بیش از ۷۰۰ نمایندگی مجاز به عنوان گسترده‌ترین شبکه خدمات در سراسر کشور، به لحاظ زمان ارائه خدمات نیز در کشور پیشرو باشد.

مشتریان گرامی می‌توانند، برای مشاهده برنامه و لیست نمایندگی‌هایی که در شیفت دوم یا جمعه‌ها خدمات ارائه می‌کنند، به صفحه سایت شرکت ایساکو به آدرس www.isaco.ir مراجعه فرمایند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
تازه ترین ها