پایگاه خبری سرعت پرس

۲۳:۳۴ - ۲۲ آذر ۱۳۹۸
تورج مجلسی
فرصت تازه ای برای آمریکایی های غول پیکر
نسل نو دو شاسی بلند اصیل و با قدمت آمریکایی در حالی در نمایشگاه دیترویت معرفی شده اند که رد پای طراحی پیک آپ فول سایز این سازنده یعنی سیلورادو چه در کابین و چه در طراحی بیرونی و پوزه خودرو به وضوح دیده می شود


سرعت پرس

سابربرن با پیشینه ای 84 ساله قدیمی ترین محصول جنرال موتورز می باشد که تولید آن همچنان ادامه دارد. دو اس یو وی غول پیکر شورولت در نسل جدید دو تغییر عمده را به خود دیده اند.


 نخست سامانه تعلیق که برای نخستین بار به گونه مستقل طراحی شده و نسبت به مدل های پیشین که از ساختاری مشابه با تراک های سیلورادو بهره می بردند سواری نرم تر و آرام تری ارائه میدهد. و پس از آن افزوده شدن یک پیشرانه جدید 3 لیتری شش سیلندر خطی دورامکس با توانایی تولید 277 اسب بخار قدرت و 623 نیوتن متر گشتاور به لیست پیشرانه های قابل گزینش از سوی مشتریان.


 دو پیشرانه 5.3 و 6.2 لیتری V8 نیز با توان تولید  335 و 420 اسب بخار نیز همچون گذشته بر روی این دو محصول عرضه خواهند شد. هر دو پیشرانه 8 سیلندر به لطف بهره گیری از فناوری 12 حالت غیر فعال کردن سیلندر ها بهینه ترین راندمان مصرف را در شرایط گوناگون ارائه می دهند. جعبه دنده در نظر گرفته شده برای تمامی مدل ها نیز از نوع 10 سرعته خودکار خواهد بود.


 شورولت همچنین نسخه ای از تاهو با کد Z71  را به منظور استفاده علاقه مندان مسیر های بیابانی در نظر گرفته که شامل ظاهری خشن تر و کرومی تر به همراه سامانه تعلیق بادی تطبیق پذیر بوده که می تواند ارتفاع خود را تا 10 سانتی متر افزایش دهد.


 نسل جدید تاهو و سابربن به لحاظ ابعاد بدنه نیز کشیده تر شده اند و این رشد به سبب افزایش فاصله محوری تاهو به میزان 124 میلی متر و سابربن به میزان 33 میلی متر حاصل شده است. این افزایش طول باعث شده تا حجم صندوق بار تاهو نیز تا میزان چشمگیر 66 درصد افزایش یابد. 


افزودن بسته ای به نام Max Trailering در این دو خودرو که مستقیما از تراک سیلورادو به عاریت گرفته شده نیز توان یدک کشی آن ها را افزایش می دهد. تاهو و سابربن از اواسط سال آینده میلادی در نمایندگی های فروش قابل خریداری خواهند بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: