پایگاه خبری سرعت پرس

۰۷:۵۸ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۸

به گزارش سرعت به نقل از دنياى اقتصاد، شرکت فولکس‌واگن(فاو) بنا دارد تا برای فاصله گرفتن هرچه بیشتر از رسوایی دیزل‌گیت اقدام به تغییر لوگوی خود کند. لوگوی جدید این شرکت که چند روز ديگر در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۹ از آن رونمایی خواهد شد از طراحی جدید برند پیروی خواهد کرد. لوگوى فولكس واگن دارای طراحی ۲ بعدی بوده و برجسته‌تر و رنگی‌تر از قبل خواهد بود اما  همچنان ترکیبی از حروف V و W است تا با دیدن آن به‌سرعت نقش لوگوی کنونی در اذهان ایجاد شود. فولکس‌واگن پس از دیزل‌گیت استراتژی جدیدی را ترسیم کرد که تغییر لوگو نیز بخشی از آن بوده و برای نخستین‌بار در تاسیسات و نمایندگی‌های این شرکت به‌کار خواهد رفت. با آغاز سال جدید میلادی این لوگو ابتدا در بازارهای آمریکای شمالی و جنوبی و در ادامه نیز به‌تدریج در دیگر بازارهای جهانی دیده خواهد شد. 
گروه خودروسازى فولكس واگن بزرگترين خودروساز دنياست كه  در بیش از ۱۷۱ کشور جهان حضور داشته و بیش از ۱۰ هزار کارخانه و سایت دارد.
فولكس واگن پس از سال ها دورى از بازار كشورمان، ٢ سال پيش فعاليت خود
 در ايران را با عرضه ٣ محصول تيگوان، پاسات و گلف از سر گرفت كه متاسفانه بدليل جارى شدن تحريم ها فعاليت خود را به حال تعليق درآورد. اين شركت قرار بود توسط نماينده خود ماموت خودرو، محصولاتى را در ايران توليد نمايد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: