پایگاه خبری سرعت پرس

۱۲:۱۷ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
در این سفرها که به منظور نظارت بر حسن ارائه خدمات پس از فروش در نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو و امدادخودرو انجام شد، مدیران در مجموع حدود 30 نمایندگی مجاز در شهرهای تبریز، بناب، اراک، بابل، مشهد، نیشابور، سمنان، مرودشت، زرقان، سعادت شهر و ورامین بازدید کرده و ضمن بررسی روند ارائه خدمات، با ثبت نقاط قابل بهبود، برای ارائه برنامه‌های اصلاحی و اجرای آن به ستاد این شرکت در تهران بازگشتند.
ماحصل این سفرها در سال‌های پیش دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات ذی‌نفعان اصلی شرکت یعنی مشتریان و نمایندگی‌ها و ایجاد بهبود در گلوگاه‌های مطرح شده بوده است. چنان‌که اقدامات اصلاحی ناشی از این بازدیدها در سال‌های اخیر منتج به افزایش میزان رضایت مشتریان و حفظ جایگاه اول خدمات پس از فروش برای گروه صنعتی ایران‌خودرو بوده است.

به گفته سید رضا حسینی مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو آن‌چه مقصود اصلی این سفرهاست همراهی و همدلی این مجموعه با مشتریانی است که آگاهانه محصولات ایران‌خودرو را انتخاب کرده‌اند و حق دارند در سریع‌ترین زمان ممکن بهترین خدمات را با کیفیتی مثال زدنی، دریافت کنند.

وی در این راستا می‌گوید: ما اعتقاد راسخ داریم که مشتری باید از رسیدگی به مشکلات خود در تمام نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو، اطمینان داشته باشد و با خاطره‌ای خوش از خدمات‌پس از فروش از تعمیرگاه خارج شود و برای دست یافتن به این اعتماد و اطمینان تمام تلاش را خود را کار بسته و خواهیم بست.

حسینی در پایان این سفرها گفت: طبق برنامه ای مدون، این بازدیدها و سفرهای نظارتی در تمام ایام سال خصوصا در اوج سفرها و شلوغی جاده‌ها، به منظور تسهیل و یکسان‌سازی کیفیت و دسترسی به خدمات بهینه در سراسر کشور به خصوص در مناطقی با امکانات کمتر ادامه خواهد یافت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: